13 april 2013

Vakker øyestikker.

IMG_0376

Jeg har vært så heldig å vunnet en vakker øyenstikker fra Nennes. Hvis du klikker på navnet kan du besøke hennes koselige blogg. Smilefjes som blunker

Det er ikke ofte jeg har vinnerlykke så det var ekstra gøy at jeg vant. Tusen takk Nennes, det ble et koselig lyspunkt i en ellers så hektisk hverdag.

IMG_0375

Jeg synes den ble så flott i den nydelige rammen men jeg er ikke helt sikker på om den kanskje burde hatt en annen ramme. Eventuelt i sort eller sølv. Jeg får se etterhvert.

IMG_0377

I dag har moren min og jeg hatt en koselig tur til Porsgrunn. Vi har ruslet rundt i bygatene, sett nye butikker, shoppet litt vel små ting på meg og litt mer på min mor. Hun fant en kjempe stor, nydelig blomsterpotte til å ha ute. En fin dag som vi avsluttet med å spise Oreokake på Dolly Dimpels. Nam. ;)

IMG_0378

Tusen takk for alle de fine kommentarene i forrige innlegg, jeg satte veldig stor pris på det. ;)

Ha en flott lørdag.

Klem Eline.

6 kommentarer:

  1. Så fint det ble, fin ramme :) bra du ble fornøyd!

    God helg videre, klem :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med gevinsten.
    Koselig å vinne litt. Ble jo flott
    inni den rammen syns jeg.
    For en koselig dag dere har hatt
    med handling og kaffebesøk.
    Ønsker deg en riktig god søndag :)

    SvarSlett
  3. HEI SKJØNNE ELINE:)
    GRATULERER SÅ HELDIGE DU VAR
    NYDELIGT BILDE
    LIKTE DET AKKURAT SÅNN
    NYT DAGEN KLEM ELI:)

    SvarSlett
  4. Även jag får Gratulera till din fina vinst,kära Eline!!!
    Den var du väl värd!!!
    Härligt med shoppingtur och något gott att njuta av!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  5. Heldig du også ser jeg :) Gratulerer så masse :)

    Måtte ta en kjapp tur innom deg for og høre hvordan det går?! :)

    Og en riktig god helg til dere :)

    Klem Sussa :)

    SvarSlett
  6. Det bilde var jo veldig fint :)

    Liker du foresten store statementsmykker? da er du velkommen til å sjekke ut bloggen/facebooksiden min.
    http://ivett-design.blogspot.no/ eller https://www.facebook.com/IvettDesign

    SvarSlett