26 april 2013

Bevis på at våren virkelig er her.

blåveis

I går var jeg ute å syklet. I en vei skråning ute mot Ula fant jeg blåveis. Hvor var kameraet? Joda det lå igjen hjemme, men jeg hadde jo mobilen med så da fikk jeg tatt et bilde. Vakre skjøre blomster. Er ikke det vår så vet ikke jeg. ;) Nå er det fredag og helgen er her. Denne uken har jeg brukt til å hvile ut etter cacheturen til Danmark sammen med venner. En kjempe fin helg med mange cacher, mye moro og tull og tøys. Herlig.

I dag fikk jeg gjort et prosjekt helt ferdig så det kommer snart i et innlegg. Moren min har vært en tur på besøk og det var veldig koselig. Nå skal jeg slappe av litt til jentene kommer hjem så er det nok en tur til shopping senteret etter ønske fra min yngste datter.

Riktig god helg alle sammen.

Klem Eline.

7 kommentarer:

  1. Vår er deilig! God helg til dere også!

    SvarSlett
  2. Fantastisk nydelig farge på den blomsten!
    Her går jeg å venter på krokusene i hagen til naboen... Hehe, når det spirer der, da er det vår!

    Nå er jeg omsider på nett igjen - utrolig at det skal ta så lang tid - men du og du så mye huslig vi har fått gjort etter en mnd. uten internett :P

    *søndagsklemmer*

    SvarSlett
  3. Har forstått at du har hatt ei litt slitsom tid.
    Godt at det går seg til etterhvert.
    Herlig med slike vårtegn. Her er det mye blåveis
    rundt omkring,
    Har vært på Jæren noen dager og
    tenkte på deg da vi kjørte forbi Larvik.
    Håper du får mange gode dager fremover nå :)


    SvarSlett
  4. Tack för det fina vårtecknet,kära Eline!!! Nu är det verkligen en härlig tid,som ligger framför... Önskar dig en fin,ny kommande vecka!!! KRAAAM!!!

    SvarSlett
  5. Herlig bilde!:) Ja, nå er det vååååååår:D Bare å nyte nå!

    SvarSlett
  6. Vakkert!! :) Ønsker deg en nydelig helg <3 klem

    SvarSlett
  7. Nyyydelig blomst <3
    Håper alt står bra til med deg - vi må få til å møtes snart nå altså.
    Ha en fin helg videre søte du.
    Klem <3

    SvarSlett