11 mars 2013

The winner is….

IMG_3284

Trommevirvel……

Alle loddene deres ligger klar til trekking. Jeg satt med kameraet og ventet på at eldste datteren skulle blande godt. Det ble hun som skulle trekke denne gangen. Lappen er trukket. Og det ble…

IMG_3285

Susanne med bloggen Susanne Interiør.

Gratulerer så mye til deg Susanne. Kan du sende meg adressen din på mail, så kommer det snart en pakke i posten.

Tusen takk til dere alle sammen for at dere var med på konkurransen. ;)

Ha en fin kveld.

Klem Eline.

6 kommentarer:

  1. Gratulerer til heldig vinner D :)

    Tittet på ditt forrige innlegg ... så hærlige med alle de skjønne Gull detaljene i interiøret ditt :)

    Håper formen din er bra.
    Her er den jammen dårlig for tiden, noe som den har vært i en hel måned nå :( sliter med ettervirkninger etter influensaen som knekket en ellers så elendig kropp. Men håper på bedring, fikk en ny antibiotika idag:)

    Ellers er det toppers vintervær her, med massevis av nysnø ...men har ikke orker noe uteliv enda.
    Ha ei fortsatt fin uke
    klem sissel

    SvarSlett
  2. Fant bloggen din nå i kveld og har sittet kikket masse.for en herlig blogg,og for et innbydende hjem med en stil jeg liker!her kommer jeg tilbake!ønsker deg en herlig uke.klem.ps.gratulerer til vinneren!

    SvarSlett
  3. Jaaa :) Så utrolig gøy :)
    Tusen takk :D

    Klem Sussa :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye til vinneren.
    Må bli en give away hos meg snart.
    Er snart 5 år siden jeg startet opp
    med bloggen. Helt utrolig at jeg har drevet
    så lenge, Ha en riktig god kveld :)

    SvarSlett
  5. GRATULERER TIL DEN HELDIGE VINNEREN
    ØNSKER DEG EN GOD NATT
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  6. Grattis til den heldige vinner;-)
    For min del.....bedre lykke neste gang....hehe

    SvarSlett