26 mars 2013

Riktig god påske! Med eller uten sure tenåringer!

Vi har allerede hatt noen deilige dager sammen. Selv med tenåringens mildt sagt ustabile humør... Sukk. Hun er blid, sur, mutt, tverr, fornøyd, grumpen og sur litt om hverandre. At hun ikke er i form gjør ikke saken bedre.
Mens jeg etterhvert ble ganske så irritert i dag gikk tankene mine tilbake til da jeg var tenåring. Selvfølgelig var jeg bare søt og grei absolutt hele tiden.... ( Hoster)
Okey da så var jeg sur og vanskelig og ville at alle andre skulle ha mitt dårlige humør samtidig som meg. Jeg husker min far gav meg en skikkelig overhaling på hvor sur og vanskelig jeg var. Meg? :P (Blafrer med øyevippene.)

Huff ja, sånn er det vel fremover med et stadig økende antall tenåringer i huset. Nr fire planter bena i tenårenes rekker i mai måned. (Gruer seg.)
Ønsker dere andre med og uten sure tenåringer en riktig strålende påske!!!

De søte piperenser hanene kom vi over på en dagligvarebutikk og tenårings frøkna var i et herlig øyeblikk både søt og blid og ville ha de med hjem. :D Skjønne barna.

Klem Eline.


3 kommentarer:

  1. Hehe, er egentlig glad jeg har gutter.
    Er litt enklere å håndtere, stort sett.
    Nå er de nå over de tenåringsgreiene, heldigvis
    Håper dere får flest flotte påskedag :)
    Er ikke vanskelig å legge igjen koselige kommentarer her
    hos deg. Er jo så mye flott og inspirerende her hos deg.
    Ha ei fortsatt god påskeuke :)

    SvarSlett
  2. Ha,hahaha,jo jag minns både hur det var att vara tonåring och att ha tonåringar i huset!!!
    Flickor är nog svårast,pojkarna var det inte så stora problem med... (Har en flicka och två pojkar)
    Men nu är de utflugna,,,fast jag skulle ändå gärna kunna vrida tillbaka klockan och återuppleva hur det var,när de bodde hemma allihhop...
    Nu samlas vi alla,både barn och barnbarn på Påskafton på Hilleborg och äter tillsammans.
    Det ser jag fram emot!

    Så söta kycklingar!!!
    Jag håller med Fjordheim - det är så mycket flott och inspirerande hos dig!!!

    Önskar er allesammans en riktigt fin och Välsignad Påsk!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  3. He, he :) slik er det med mine tenåringer også....snuppelure er litt surerer enn broren :) men blid også da!

    God påske, klem :)

    SvarSlett