25 mars 2013

Pokalvase med påskeegg.

IMG_0135

I et innlegg tidligere skrev jeg at jeg hadde vært ute med min mor og vi fant denne vakre pokalvasen på Stabbursbua. Den er ganske stor og bare helt skjønn med vakre detaljer. Hun som driver Stabbursbua, Ann-Iren er alltid så koselig og gav meg mange tips til hva jeg kunne ha i vasen. Den trenger store ting slik at det vises igjen.

IMG_0136

Søte og snille Fuglemorforeldrene som betalte noe av vasen for meg. Det er en tidlig bursdags presang. Resten betalte jeg selv av penger jeg har fått når jeg har solgt unna diverse ting som ikke har vært i bruk på lenge. En fin måte å selge litt ting er kjøp og salg sider på Facebook.

IMG_0139

Er ikke håndtakene flotte? Jeg satte vrihassel greiner i vasen og hang på store egg.

IMG_0140

Detaljer fra foten.

IMG_0137

Egg som jeg fikk av min mor forrige påske.

IMG_0138

Egg kjøpt på et lokalt hagesenter for noen år siden.

IMG_0142

Så til slutt i dag innsiden av Kartell lampen som henger på kjøkkenet.

Vi koser oss med deilig påskeferie, og gikk tur ved stranden i går. Jeg fikk lekt meg med kameraet og det ble mange morsomme bilder. De kommer nok her på bloggen etterhvert.

Ønsker dere en strålende dag.

Klem Eline.

3 kommentarer:

  1. Så flotte bilder, lekker lampe :)
    Ta en liten titt hos meg!

    Påskeklem ;)

    SvarSlett
  2. Den pokalvasen var nydelig. Du er flink til å finne slike flotte
    og litt spesielle ting.
    Og så flotte egg du har hengt på greina. Nydelige.
    Ønsker deg ei fortsatt herlig påskeuke :)

    SvarSlett
  3. Ja,jag kan bara instämma med Nenne och Fjordheim här ovan!!!
    (Jag gillar ägget du köpt på det "lokala hagesenteret",väldigt vackert)!!!
    Önskar dig och de dina en fortsatt fin och skön påskvecka!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett