17 mars 2013

Påskeharer.

IMG_0111

Gangen vår har fått besøk av et par flotte påskeharer. De er høye og staselige. Jeg har gått igjennom påskepynten og innsett at det meste er gult, orange og i mini størrelse. Jeg ble bare kjempe glad da jeg kom over disse flotte harene på Fritzøe Brygge. Den høyeste er faktisk hele 36 cm høy. En utrolig flott kar. ;)

 

IMG_0112

Litt slitte på snutene, men veldig sjarmerende.

IMG_0114

Harene har fått selskap av to søte harepus egg.

I dag har jeg pyntet til påske. Jeg har innsett at mye av påskepynten er utdatert, men barnas flotte kreasjoner pryder nå et helt skap i kjellerstuen. Noe har jeg kastet og noe blir boende i esken. Men jeg har fått pyntet litt. Koselig.

Ønsker dere alle en strålende fin søndag.

Klem Eline.

6 kommentarer:

  1. Ja det var staselige harepuser. Så flotte og stramme der de står. Må nok ta en snartur opp på loftet i morgen å se hva som fortsatt finnes av påskepynt ja. Tror nok det er litt der hehe.
    I dag har jeg bakt litt og så er det kveldsjobbing på meg. Ønsker deg en fortsatt herlig søndag :)

    SvarSlett
  2. Såååå søte de var!
    Jeg tenkte jeg skulle "pynte" litt neste helg. Da har vi fri alle mann, og skal bare to dager på jobb før vi tar fri igjen :) Gleder meg!

    Er så fint det hjortehode! Har sett slike flere ganger, og hver gang angret at jeg ikke kjøpte...

    Ha en strålende søndag superduprefugledamen <3
    *klemmer*

    SvarSlett
  3. Så fine de var! Hvor er lysestaken på bildet kjøpt?
    Helgehilsen fra Camilla.

    SvarSlett
  4. For noen nusselige kaniner <3 Tingene passet veldig bra sammen :) Og jeg elsker tapeten din, utrolig fin :D

    Ja her er det meste av påskepynten i gult også, på tide for meg og kjøpe noe annet en gult.
    Men jeg finner ikke frem påskepynten før neste helg :)

    Ønsker deg og dine en flott søndagskveld :)
    Klem <3

    SvarSlett
  5. Hei på deg Eline:)
    Så utrulis søte desse var:).
    Og du, nydelig tapet du har på veggen, knallfin:).
    Vi malte påskeegg igår, så gøy..Eg kunne holdt på med det i timasvis eg..hahaha..
    Fin søndagskveld til deg:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  6. Så Søte!:D Har pyntet litt i dag jeg og..esken kom opp fra kjelleren i går..og når jeg kom hjem i sted kunne jeg ikke dy meg;) Fort gjort;) Eggene var kjempesøte!

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett