07 mars 2013

Påskeegg vertinnegave.

På lørdag var jeg invitert på jentekveld hos ei venninne fra videregående. Vi ble kjent med hverandre da jeg kom flyttende til Larvik fra Stavanger. På Larvik yrkesskole som nå heter Thor Heyerdahl vgs, gikk vi på søm og tekstilformgivning. Et morsomt år.
Vi har holdt kontakten, noen år mer enn andre men det var en kjempekoselig kveld. God vin, jenteprat, kjeks og jeg tok med meg en ost jeg liker... :P Jeg er fryktelig dårlig på oster, noe som jeg ser på med nesten skrekk. Jeg håper osteskrekken en gang kommer til å gå over.

Tusen takk for invitasjonen og en kjempekoselig kveld Nina. :)

Som en liten vertinnegave laget jeg et påskeegg til vertinnen. Fylt med godis selvfølgelig. Jeg malte et påskeegg hvitt. Dekorerte med litt servietter, bånd, bokstaver og pynt. Koselig å kunne gi en liten ting når man er invitert bort. :)

Ha en flott dag dere.

Klem Eline





9 kommentarer:

  1. Så utrolig lekre egg du har laget! Takk for flott inspirasjon. :)

    Fin dag til deg!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  2. Veldig flotte påskeegg :) Hjemmelagde gaver er de beste gavene :)
    Du er så flink du Eline :)

    Ønsker dere en flott dag :)
    Klem Sussa :)

    SvarSlett
  3. Hei på deg Eline:-).
    Så fine påskeegg du har laga, herlig vertinne presang:-).
    Men du, den facebook "dingsen" ja...
    Eg gjekk inn på sida mi på facebook,
    1. trykk rediger side knappen øverst
    2. trykk Administrer tillatelser
    3. trykk ressurser
    4. trykk bruke sosiale tillegg
    5. Velg Like box
    6. Kopier URL adressa di på facebook sida og lim denne inn den øverste boksen (Facebook Page URL)
    7. Fyll inn i boksane sånn som du vil den skal sjå ut
    8. Get code
    9. Velg IFRAME (øverst)
    10. Kopier den fyrste koden
    11. Gå på utforming
    12. Legg til gadget
    13. Velg HTML/Javascript (trur det heiter det..hihi..)
    14. Lim inn koden i innholds feltet
    Då skal boksen vera på plass:-).

    Kjekt visst eg kan hjelpa deg, gje meg ein lyd viss du ikkje fekk det til. Eg styrte på ei stund, og plutselig gjekk det..Tjohoooo...hahaha..Eg er ikkje så teknisk av meg..

    Fin kveld til deg Eline:-).

    Klems Evelyn:-)

    PS! Eg leita etter sida du på Facebook, men fant deg ikkje.

    SvarSlett
  4. Flotte påskeegg. Ja det er visst tida for det nå snart.
    Må opp på loftet å se etter de jeg laget i fjor.
    Og sikkert lage noen nye som kan gis bort
    fremover mot påske.
    Jeg er så fæl til å glemme å ta inn blomster
    som står ute så jeg tørr ikke å sette noen ut enda.
    Ønsker deg ei herlig helg :)
    Her skal min kjære og jeg på høyfjellsopphold.
    Jeg skal ikke på ski, men kose meg i solveggen ute
    mens min kjære går på ski.

    SvarSlett
  5. Kjempeflott! Så herlig med venninne kvelder:) Kan ikke få nok av dem jeg:D Så koselig å få en hjemmelagd gave og! Det setter hun nok stor pris på:)

    SvarSlett
  6. SÅ KOSELIGT
    KNALLFINE EGG
    HELDIGE VENNINNE
    NYT KVELDEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  7. Så enkelt, og så lekkert! Hadde jeg aldri kommet på...

    Ha en strålende helg superfugledamen <3
    *klemmer*

    SvarSlett
  8. Sier det igjen jeg - du er SÅ flink.
    Skjønner virkelig ikke hvor alle ideene dine kommer fra.
    Håper du har hatt en fin helg <3
    Klem

    SvarSlett
  9. Nydelige og flotte egg,
    som ingen har maken til :)

    Ha en super dag :)

    SvarSlett