28 mars 2013

Påske ved Slettestrand i Danmark.

IMG_0215

Søndag morgen dro vi med Superspeed fra Larvik mot Danmark. Vi hadde leid et feriehus for noen dager. Været var sol, vind og litt grøssent. Men til å være påske var det strålende. Huset vi hadde leid viste seg å være kjempefint. Mandagen kjørte vi et lite stykke til stranden.

IMG_0217

Den ene dagen dro vi ned til Slettestrand, hvor vi gikk tur på stranden og fant et par cacher. Jeg hadde med meg kameraet og lekte meg med å ta bilder. Alle bildene i dette innlegget ble tatt på stranden. Det blåste skikkelig men det gjorde ingenting.

Alle barna var blide og fornøyde og vi hadde en kjempe fin tur. Blide tenåringer er litt luksus og som jeg skrev i forrige innlegg…. Det er ikke slik bestandig. ;) Fotsporet er fra min eldste datter.

IMG_0225 

Himmelen var bare så fantastisk blå, så jeg tok mange bilder av himmelen. ;) Etter fire deilige dager i Danmark vendte vi nesen hjem i går. Som regel er vi hjemme i påsken men i år har vi hatt en del planer. Men ingen av de planene involverer masse snø. Jeg ønsker meg vår, rett og slett.

IMG_0228

I dag skal vi bare være hjemme å slappe av. Vi har spist en deilig frokost, gått en liten tur og nå koser vi oss med blogging og spill.

Jeg håper dere også koser dere masse i påsken.

Jeg vil gjerne ønske nye følgere velkommen til meg. Det er så gøy at det er flere som vil følge bloggen min. ;)

Ha en strålende påske.

Klem Eline

9 kommentarer:

  1. Hei !

    Tusen takk for koselig kommentar!
    Så herlige bilder fra Danmark, nå kjente jeg virkelig ferielengselen tok meg, sikkert ikke dumt å leie hus i påsken også, jeg har pleid å gjøre det sammen med barna på sommeren.

    Nå sitter jeg å designer nye kjoler,
    om du er har lyst er du hjertelig velkommen til å trykke like på Fb siden for kjolene, så kan du følge med på nye vår og sommerkjoler.

    http://www.facebook.com/MimmiLeone

    Ønsker deg en nydelig påske, kos deg masse!

    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  2. Ser ut som dere har hatt en fin tur ;-) jo takk, jeg bare koser meg å slapper av i påsken......eg har one mission då, og det e å ENDELIG vinne over han kjærsten din i WF.......hehe

    Ha en fortsatt riktig fin påske snupp

    SvarSlett
  3. Høres ut som en deilig tur til Danmark. Og så fine bilder! Hva slags kamera er det du har kjøpt deg?

    Her er i Oslo tar vi det helt med ro, vi koser oss med å være hjemme sammen og ta livet med ro.

    SvarSlett
  4. Herlig med en slik kort-tur med "blide" unger. hehe.
    Håper resten av påsken også blir like fin. Med kos, spill og noen turer.
    Her kommer vi ikke utenom snøen i år når vi er hjemme. Her er det enda mye snø.
    Men vi kan kose oss i sola som stort sett skinner fra blå himmel,Herlig.
    Har vært på jobb i dag, men nå skal jeg ha tre fridager. Håper jeg.
    Har satt opp at jeg kan jobbe søndag kveld ved krise. Vi skal være tre på jobb,
    men den kvelden er de bare to, så visst en av de skulle bli syke må jo noen steppe inn.
    Men håper jo jeg slipper.
    Ønsker deg ei fortsatt herlig påske :)

    SvarSlett
  5. Dere koser dere i påsken ja ser jeg :)
    Ser deilig ut :D

    Ønsker dere en fortsatt fin påske :)

    klem <3

    SvarSlett
  6. HEI PÅ DEG SKJØNNE ELINE:)
    SÅ HERLIGE BILDER
    MASSE FINT LYS
    LIGGER FREMDELES MED FEBER OG VOND HALS....
    SÅÅÅ MASSE JEG VILL FÅTT UNNA DISSE VAKRE DAGENE
    FORTSETT OG NYT PÅSKEN MIN VENN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  7. Ååååå, jeg blir helt matt når jeg ser de nydelige bildene fra Danmark. Du har virkelig øye for fotografering, Eline. Blir inspirert! Koselig å følge deg, og bloggen din er et sted å hente inspirasjon fra. Glad jeg fant deg :)

    SvarSlett
  8. Så koselig :) Nydelige bilder søte du.
    Kos dere masse og ha en flott påske videre <3
    Klem

    SvarSlett
  9. Så deilig å få noen dager i Danmark. Vi prøver å få tatt et par turer i året..elsker dette landet, uansett årstid.
    Kos dere og ha en fortsatt fin påske.
    Klem.

    SvarSlett