18 mars 2013

Oreo cupcakes.

IMG_0096

I helgen bakte eldste datteren og jeg oreo cupcakes. Vi er veldig glad i det meste med Oreo kjeks i. Jeg har funnet en oppskrift på Oreo is, så det er det neste som må testes ut. Det går rett og slett mye av den svarte kjeksen her hos oss.

IMG_0098

Disse cupcakes fant jeg oppskriften til på en blogg, men mitt første forsøk ble ikke så vellykket. Men nå har jeg fått litt mer dreisen på dem. Jeg er ingen baker så noen oppskrifter går bare ikke sammen med meg. Det stod at ingrediensene skulle piskes en del, jeg pisket i vei og fikk lave kompakte cupcakes. Så jeg bakte igjen og da rørte jeg for hånd og det ble mye bedre. Men disse, ble veldig luftige og utrolig gode.

IMG_0100

Eldste datteren som har pyntet så fint. Det er en jobb som hun synes er morsom. Utrolig mektige kaker da det er hvit sjokolade i toppingen. Jeg bare elsker hvit sjokolade. ;)

IMG_0106

Jeg sliter med Picasa i dag. Så bildene er store i størrelse, men jeg håper at det går bra allikevel.

Jeg har vært hos fysioterapeuten og fått behandling og trent så nå ligger jeg til ladning, rett og slett. Jeg skal kose meg med å besøke blogger.

Ha en fin dag.

Klem Eline.

4 kommentarer:

  1. De ser deilige ut! Min erfaring med cupcakes er ikke stor, men jeg har lært at man IKKE skal røre så mye. :-)

    SvarSlett
  2. Hei, nam, det så veldig godt ut :-) Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  3. Dette ser godt ut. har enda ikke laget noen kaker med oreo kjeks i.
    Har bare så vidt smakt på den kjeksen. Kan tenke meg alt bakt med denne
    kjeksen er godt.
    Ja det er godt å ligge på lading etter en slik økt.
    Jeg har ligget en del på lading selv i dag etter
    ei uke med seks jobbdager pluss etpar formiddager på loppa.
    Har vært en tur på loppa i dag også. Min kjære var og med,
    han tok seg av golvvasken. Må jo sette han i jobb når han er
    arbeidsledig. Han kan ikke la han bli for "lat" hehe.
    Ønsker deg en riktig god helg :)

    SvarSlett
  4. Åhh,så läckert,Eline!!!
    Spara några till mig,,,älskar också vit choklad......JAG ÄR PÅ VÄG,,,Ha,hahahahaha!!!
    Önskar dig en fortsatt fin och skön vecka,hälsa äldsta dottern att hon är fantastisk på att pynta!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett