05 mars 2013

Litt vår på trappen.

IMG_3210

I dag har jeg ordnet litt vår på trappen. Litt koselig å ordne til litt selv om det fremdeles kan komme snø. Nå kommer det jo ikke så mye snø her oppe uansett. Så da kan man dille litt ute selv om det er veldig tidlig enda.

IMG_3212

Jeg er i gang med fysioterapi for nakken så nå håper jeg at jeg etterhvert skal bli bedre av svimmelheten. Men først må man bli verre før man blir bedre. Derav litt stille på bloggen og lite besøk hos dere. Men jeg gleder meg til å ta en runde på bloggene deres nå. ;) Konkurransen lar jeg gå litt til før jeg trekker den. Så det er fremdeles en mulighet til å bli med.

IMG_3213

Jeg har funnet frem noen gamle ting til å plante i. Et lite melkespann, en nydelig blomsterpotte og en kobberkjele. Jeg synes det passet så godt til smør tønnen min. Det er veldig fint å kunne ta i bruk de gamle tingene som tidligere generasjoner brukte i hverdagen.

IMG_3214

Froskene sitter ute å speider etter våren. Mon tro om de ser den i horisonten?

IMG_3220

Litt av en dag i dag egentlig. Ei god venninne har fått tvillinger, to nydelige jenter. Så nå gleder jeg meg til å besøke dem. Velkommen til verden søte små.

Ha en vidunderlig kveld alle sammen. Smilefjes som blunker

Klem Eline.

18 kommentarer:

  1. Åhh,,,så fint du har gjort på trappan,käraste Eline!!!
    Det ser verkligen inbjudande och vårlikt ut...
    Jag älskar också att ta tillvara gamla ting och den där smörtunnan skulle göra sig väldigt bra hos mig med,Ha,hahaha!!!
    Froskene-Grodorna,är ju så söta,,,jag tror minsann att de ser våren i horisonten!!!
    Du får Gratulera din väninna,,,tänk att få tvillingar!!!
    En vidunderlig kveld,tillönskas dig tillbaka!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, Marguerite. Tønnen må nok bo her ja. ;)
      Ja er ikke froskene søte. De lengter virkelig etter våren, ( noe jeg gjør også)

      Takk for gratulasjonen. ;)
      Ha en fin kveld.
      Klem ;)

      Slett
  2. Er ikke bare jeg som ser frem til våren ser jeg :) hehe :)
    Det ble veldig koselig, med den gammle tønnen og froskene :)

    Grattis til venninne, tvillinger a gitt :) Så koselig :)

    Ønsker deg en fin kveld,
    klem Sussa :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja tenk det. To store tvilling jenter. ;) Ja lengter bort fra is, snø og kulde. Heldigvis titter våren rundt hjørnet nå.
      Ha en super kveld. ;)

      Slett
  3. Så utrulig koselig hos deg:).
    Så skjønne froskar, herlig:)
    Eg diggar at våren er på vei, lysare kveldar, varmare i veret, herlig:)
    Fin kveld til deg:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Våren ønskes velkommen med åpne armer. ;) En herlig tid som ligger fremfor oss nå. Deilig.
      Ha en flott kveld. ;)

      Slett
  4. Å nå ble jeg glad...ikke bare meg som speider etter våren.....men to kjekke frosker og:-)
    Ja tenkt at det ble twins på snuppa.....hu e goe så klarte å bære de nesten helt fram;-)

    Ha en fine kveld
    Ps! Eg håpe fysioterapeuten tar knekken på svimlinga di

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja her speider vi i kor etter våren. ;)
      Ja og hun bar de nesten helt til termin, veldig godt gjort.

      Huff ja det håper jeg også. Neste fysio time er i morgen. Sukk. ;P

      Slett
  5. Så koselig! *Misunnelig* Du er så flink med detaljer.
    Håper vi får til å møtes snart!

    Stor klem :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det.;) Ja en tur bortover kan skje plutselig nå. ;) Kurven står her så du må jo få den snart. ;)
      Klem

      Slett
  6. GOD KVELD SKJØNNE ELINE:)
    HERLIGE BILDER
    MASSE KOSELIGE TUN
    HÅPER VIRKELIG DEI FÅR ORDEN PÅ NAKKEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, søte du.
      Ja jeg håper at behandlingene kommer til å hjelpe.
      Kos deg i kveld.
      Klem ;)

      Slett
  7. Så koselig på trappa di, jeg går fort ut og inn, forbi alt som har hopet seg opp på min.
    Tanken har nok begynt å røre på seg, så til helgen kanskje.
    Herlige frosker.
    Ha en fin dag, klem Laila

    SvarSlett
  8. Hei. Titter innom for første gang, og her var det koselig å være :) Kjenner vårfølelsen kommer snikende, selv om snøen fortsatt ligger her hvor jeg bor. Ditt lille "vårprosjekt" minner meg om at fine dager ligger foran. :)

    SvarSlett
  9. Så flott du har pyntet på trappa.
    Kjempefint med den gamle tønna og de andre gamle tingene du har plantet i.
    Her tørr jeg ikke sette planter ut enda, overlever nok ikke alle kuldegradene om natta,
    og jeg glemmer nok å ta de inn. Får se litt nærmere påsken.
    Så koselig med tvillinger i vennekretsen. Gratulerer til din vennine.
    Ønsker deg god bedring med nakken og en herlig dag :)

    SvarSlett
  10. Så herlig å få pynte litt ute:) Her snør og regner det om hverandre..så skimter ikke så mye vår enda! Men det blir vel etterhvert:)

    SvarSlett
  11. Så koselig!
    Jeg ønsker meg en trapp å pynte på :P
    Men her har vi hatt snøstorm i natt, så hadde vel blitt dårlig med pynting uansett...

    Her går det greit! Takk som spør :)
    Er tatt ut i halv permisjon fra jobben på Notabene, så nå har jeg en uke med mye jobb, og en uke med litt mindre jobb. Og Bare 6 uker igjen nå, til jeg går ut i full permisjon! *Nedtelling*

    Ha en finfin dag
    *mange klemmer*

    SvarSlett
  12. Så koselig blogg du har;o) Takk for titten og god helg til deg fra meg

    SvarSlett