19 mars 2013

Litt nytt på badet.

IMG_3254

Sist vi var i Sverige kjøpte jeg en ny parfyme. Den lukter godt og hadde en så lekker flaske. Madonna parfyme.

IMG_3256

Den fine parfymen passet så godt til brettet i gull som jeg kom over på Evas Brukthandel. Tror jeg betalte 30 kroner for det. Mitt første gull brett. Helt riktig størrelse til å sette på badet.

IMG_3257

Parfymeflankongen som er formet som en krone kjøpte jeg også i Sverige. Elsker det at den er litt gammeldags og litt moderne. Men jeg aner ikke hva den “pumpe greia” egentlig heter. Noen som vet? Jeg har fylt på parfyme som har en flaske hvor sin “pumpe” er ødelagt. Parfyme bare må jeg ha på meg, hver dag. Det er min lille luksus. Smilefjes som blunker

IMG_3258

Gull og hvitt, lekkert.

Ha en lekker dag, Damer.

Klem Eline.

5 kommentarer:

  1. Ja,det är inte klokt så mycket fint det finns att köpa i Sverige,Ha,hahaha!!!
    Jag måste också ha lite parfym på mig,varje dag,,,känner mig inte riktigt "klädd" annars...
    Dessvärre vet jag inte vad "pumpe greia" heter,men det kanske är någon annan som gör...
    Vackra bilder du delar med dig av,kära Eline!!!
    Ha en "lekker" (läcker) dag,du med!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  2. Hei Eline. Jeg ELSKER sånne parfymeflasker med "pumpegreier". Husker jeg fikk en sånn av mora mi da jeg var 6-7 år gammel, og jeg var SÅ stolt :) Husker enda hvordan den luktet, men har aldri funnet den igjen.
    Takk for besøket hos meg og for utfyllende kommentar :) Vi sees sikkert igjen!

    SvarSlett
  3. Hei fine du! Tror det er første gang jeg er innom bloggen din -og denne var fin, syns jeg :) Parfyme, ja - det er et absolutt must! Hver dag!! :) elsker slike gamle flasker, som den krone-flasken din...Madonnaduften kjenner jeg enda ikke (enda jeg har jobbet i parfymeri og syns selv jeg er superoppdatert på parfymer...hehee...;)), men har hørt av andre den er god. Herlig lite brett - og lekkert på badet.
    Ønsker deg en flott kveld - og god uke videre. her kommer jeg innom igjen :) klem

    SvarSlett
  4. Oo, veldig lekkert, parfyme er bare så nydelig til pynt :) Veldig fint med brettet i gull sammen med parfymene. Madonna parfyme har jeg aldri hørt om før, den må luktes, hvordan vil du beskrive lukta på den?

    Ønsker deg en flott mandagkveld :)
    Klem <3

    SvarSlett
  5. Det ble glamor på badet. Nydelige flasker og et flott brett.
    Nesten så jeg kjenner parafymelukta helt hit.
    Jeg brukte parafyme hver dag før, men nå jobber
    jeg sammen med tre stykker som blir dårlige av parafyme,
    så nå glemmer jeg å ta det på selv når jeg ikke skal på jobb.
    Men hudkrem med god lukt, det må jeg ha. Har sagt de må gi
    beskjed visst de reagerer på den. Men det høres ut som det går bra.
    Ha en fortsatt herlig dag :)

    SvarSlett