01 mars 2013

Kyststien ved Nevlunghavn.

IMG_3199

For et par dager siden var ei venninne og meg på cachetur på kyststien ikke så langt fra Nevlunghavn. Det er utrolig vakkert her ute men vi hadde litt spesielle lysforhold. Lyset var nesten litt magisk. For en gangs skyld så hadde jeg til og med kameraet med. ;) Så jeg fikk tatt litt bilder.

IMG_3197

Litt trolsk stemning, eller hva?

IMG_3193

Underveis så kom vi til denne hytten men flotte bilder på veggene. Veldig stilig.

IMG_3194

I dag har vi fått en 19 åring i hus. Hipp hipp hurra. ;) Gratulerer så masse med dagen, eldstefuglesønn. Håper du får en super dag.

IMG_3206

Her er min gode turvenninne Idun. Jeg syntes at bilde ble så tøft at det måtte få bli med på bloggen. Takk for den fine turen. ;)

Til slutt må jeg bare minne dere på giveawayen min: HER.

Nå må jeg fyke avgårde for å ordne litt før bursdags gjestene kommer. Tuddeluu.

Klem Eline.

5 kommentarer:

  1. Du er jo super flink til å ta bilder også:)
    Masse Grattis til han som har siste året som tenåring:P
    Ha en ellers fantastisk helg
    Klem fra Mokken

    SvarSlett
  2. Så kule bilder på den hytteveggen!

    Gratulerer med dagen til storgutten, og ha en riktig god helg alle i fuglehuset :)

    *klemmer*

    SvarSlett
  3. Så koselige bilder :) Veldig vakkert :)

    Gratulerer til sønnen din :) Man skulle ikke tro du var gammel nok til og ha en sønn på 19 år.
    En ung og vakker mor som deg, en heldig gutt han :)

    Ønsker dere en flott bursdagsfeiring, og en flott helg :)
    Klem Sussa :)

    SvarSlett
  4. HALLO DU SKJØNNE
    SÅ HERLIGE BILDER
    FRA TUREN DERES
    GRATULERER TIL GUTEN DIN
    NYT HELGEN HÅPER FORMEN ER STABIL OG GOD
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  5. Tuddeluu,på dig själv Eline,Ha,hahaha!!!
    Det ser ut som att du och din väninna hade en riktig "superdag"!!!
    Vilka fina bilder som du tagit,du är då en skicklig fotograf.
    Tack för att vi fick se dem och Gratulationer till din 19-åring!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett