10 mars 2013

Hjertelig velkommen.

IMG_3265

Lørdag kveld inviterte vi to vennepar på middag. Da fikk jeg endelig testet min flotte champagne kjøler. Gull champagnekjøler, med gull champagne i.

IMG_3262

Ved gangen satte jeg klart bobleglass, kjøler, flasken med bobler for å ønske gjestene velkommen.

IMG_3263

Glassene med skrå topp er fra Eva Trio. De sparer vi på så tusen takk til Herr og Fru Vebby. Smilefjes som blunker

IMG_3264

Den høye vakre lysestaken var julegave fra Fuglemorforeldrene. Tusen takk til dere. ;) Brettet og champagnekjøleren er bruktfunn. Noen ganger finner man virkelig vakre skatter. Jakten på skatter er også spennende i seg selv.

IMG_3266

Vakre siseleringer.

 

IMG_3267

Lørdagen ble en virkelig koselig kveld. Nydelig middag som Høvdingen kokkelerte, gode venner som deler gode opplevelser, litt boblevann og god vin som et vennepar hadde tatt med seg helt fra Jordan. Nydelig.

Jeg fikk brukt dagen til å dekorere festbordet og kunne storkose meg med det og overraske gjestene etterpå. Til og med deilige karameller fikk vi av et vennepar. Rett og slett en av mine beste kvelder på lenge.

Tusen takk til våre venner for besøket.

Ønsker dere alle en strålende søndag.

Klem Eline.

PS. Siste mulighet for å melde seg på konkurransen. I morgen trekker jeg vinneren.

9 kommentarer:

  1. Er alltid koselig å invitere venner til en
    koselig kveld. I helga har min kjære og jeg vært
    på hotell på fjellet. Ikke for å gå på ski,
    men for å være på seminar. Det ble ei flott helg
    med god undervisning og masse avslapping. '
    Ønsker deg ei herlig våruke :)

    SvarSlett
  2. Så utrulig fint du har laga til, høyres ut som ein perfekt lørdagskveld:).
    Nydelig kjølar:). Og du, den høge lysestaken er bare rålekker:)
    Fortsatt fin søndagskveld til deg Eline:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  3. Jeg hadde stort sett med meg det jeg skulle spise.
    Driver fortsatt med en litt streng diett.
    Eller det vil si, jeg slapp opp litt ei stund, og det
    merket jeg godt. Så nå er det full skjerping
    og selv et hotellopphold skal ikke
    få ødelegge det. Håper jeg klarer det enda
    bedre denne gangen. Men det var litt der jeg kunne
    spise selvsagt :)

    SvarSlett
  4. GOD KVELD ELIN
    SÅ MASSE LEKKERT DU VISER HER
    SÅNNE KVELDER MED VENNER ER GULL VERT
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  5. Så flott du har gjort det i stand, en skikkelig drømme vertinne :) Virker som det er koselig og komme til dere på middag :)

    Ønsker dere en flott uke i vente :)

    SvarSlett
  6. Tror jeg kjøpte de skinnende eggene i Sverige, om jeg ikke tar feil, ellers var det Nille :)

    Å så koselig at du har prøvd ut oppskriften, og så bra du likte den :D

    Klem

    SvarSlett
  7. Det är härligt med gemenskap i goda vänners lag...
    Ha en fin fortsatt vecka,kära Eline!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  8. For en fantastisk hyggelig velkomst!
    Du kan virkelig kunsten - dette var bare lekkert! Veldig glad i gull jeg også :)

    Kosleig med vellykket kveld og gode venner på besøk..

    Klem

    SvarSlett