22 februar 2013

Silhuetter av husets unge.

IMG_3166

Nå har jeg laget ferdig silhuettene av husets unge.

De syntes det var litt gøy å bli laget bilde av på denne måten, og jentene var enige om at det ble veldig fint. Jammen ikke dårlig når husets egne kritikere synes at det ble bra. Gutta får ikke sett det før på mandag, så det blir spennende å høre hva de synes.

IMG_3147

Dette er kroken ved ovnen og skjenken inneholder diverse ting og tang som jeg bruker til å pynte og dille med. Når jeg går lei av noe havner det inn her til jeg har glemt det og “finner” det på nytt. Eller til jeg finner en annen måte å sette det sammen på.

IMG_3150

Kakefatet på stett er nytt. Jeg hadde Perfect Home party i januar  og da kjøpte jeg det. Dessverre fikk jeg ikke lysestaken som var vertinnegave, for de var utsolgt. Lykten som jeg i all hast måtte velge som erstatning er direkte stygg og jeg kommer til å selge den. Jeg er rett og slett skuffet etter å ha hatt party. Varene kom sent, vertinnegaven fikk jeg ikke, og en av tingene som en gjest bestilte har enda ikke kommet. Partyet var den 8 januar. Det synes jeg er altfor lenge å vente på en ting som var utsolgt men som de “snart” skulle få inn.

Mulig at jeg har vært uheldig men jeg ble så skuffet. Heldigvis så bare elsker jeg kakefatet og er veldig fornøyd med det. ;)

IMG_3151

Nå er helgen heldigvis her og Høvdingen og jeg blir barnefri. Det skal bli deilig. Jeg sliter så med svimmelheten nå at det skal bli deilig å bare slappe av i helgen. Jeg hang opp bildene og stylet litt på skjenken, knuste et vinglass og gjorde flere forsøk på å knuse andre ting, men det gikk heldigvis bra. Det er litt ekkelt å være så slepphendt som jeg er nå, så jeg håper det går over snart.

IMG_3154

Gutta øverste rekke og jentene nederst. Jeg syntes det ble stilig.

Lampen som jeg viste bilde av på innlegget i går, står nok ikke på ønskelisten hos meg, men jeg syntes den var så tøff at jeg måtte vise den til dere. Jeg er veldig fornøyd med de Kartell lampene jeg har og ønsker meg ikke flere.

Ønsker dere alle en flott fredag.

Klem Eline. ;)

6 kommentarer:

  1. Guriland så stilig med de bildene...hmmm, lurer på om jeg skal prøve meg på det samme:-) jeg tegnet jo siluetten til marita på døra hennes, men ble liksom aldri ferdig.
    Ha en strålende god helg <3

    SvarSlett
  2. Det er jo dumt når en har hatt homeparty og ikke er fornøyd og man kjenner seg nok litt ansvarlig for de som ikke har fått varene sine. Det hadde nok jeg i alle fall. Mange år siden jeg har hatt og vært i homeparty. Jeg liker det egentlig ikke så godt for jeg kjenner så veldig på kjøpepresset.

    SvarSlett
  3. SÅ fint det var! Flinka...

    Her er det også helg, og kroppen verker som aldri før! Så nå skal jeg rett og slett finne sengen...

    Natta! Og ha en strålende helg :)
    *klemmer*

    SvarSlett
  4. Dette ble kjempeflott Stilige bilder.
    Du er flink.
    Kjedelig når en klarer å ødelegge ting en liker.
    Men, men, slikt hender alle.
    Her er det jobbhelg, og jeg er sliten etter bare første kvelden.
    Hmmm.. håper det går bedre i morgen. Skal jobbe dagen både i morgen og på søndag.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  5. Eline,Eline,,,inte klokt så fint det blev!!!
    Fantastiskt!!!
    Ha det riktigt skönt,lugnt och fint resten av helgen!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  6. Veldig kult, elsker hvordan du setter ting sammen på denne måten, og bildene da, bare til og dø for, jeg hadde ikke trodd de var hjemmelagde om du ikke hadde sagt det. Utrolig stilit :)

    Her har vi hatt barnefri vi også, skal hente tulla om ikke så alt for lenge :) Deilig med litt fri innimellom :)

    Ønsker dere en flott lørdag,
    Klem Sussa :)

    SvarSlett