06 februar 2013

På tide å ta vekk vinter pynten.

Siden jeg må ta det med ro nå så ligger jeg å kikker rundt meg. I dag fra sofaen. Over tv har vi en hylle hvor jeg hadde et vinter tablå. Men nå følte jeg at det var på tide med litt fornyelse. Vekk med reinsdyr, hvite kuler og lys boa.

To høye lysestaker (bruktfunn), nydelig høy krystall lysestake, krystall vase etter min mormor. Og en nydelig pressglass skål som jeg fikk av min Tante i Trondheim. Jeg fikk jo en mulighet til å være med Høvdingen på jobbtur for en uke siden. Han skulle jobbe ca 100 meter fra der min tante bor. Så mens han var på jobb var jeg på besøk. :) Kjempekoselig.

Så nå gjør jeg mitt beste for å slappe av. Formen er heldigvis bedre i dag men jeg er nok en altfor utålmodig sjel. Det er jo så mye gøy jeg kan finne på. Hvorfor kommer de beste ideene når man ikke kan gjennomføre dem? :)
Ja ja små forandringer er gøy det også.

Bildene blir ikke liggende riktig når jeg blogger fra telefon eller Ipaden, dessverre .

Ønsker dere alle en super kveld. Klem Eline.







7 kommentarer:

  1. UFFA DÅ
    HÅPER DU FÅR EN FIN HELG
    SÅ FLOTT DET BLEI PÅ HYLLEN
    ØNSKER DEG
    EN FIN KVELD
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Håpe du blir frisk som en fisk snart søte du :)
    Koselig har du det som alltid!
    Gleder meg til vi kan få til å treffes, det hadde vært så koselig.
    Ha en super fin kveld videre.
    Klem <3

    SvarSlett
  3. Koselig med litt forandringer.
    Ja det er ofte slik at en får de beste
    ideene når en ikke får gjort noe med det.
    Men du får ta vare på ideene til du orker å gjennomføre de.
    Nydelig skål med "sølv" stett.
    Ønsker deg fortsatt riktig god bedring
    og slapp av så godt du kan :)

    SvarSlett
  4. Godt å høre at det er bedre, selv om man blir skrekkelig utålmodig.. Tusen takk for kos hilsen, du har helt rett - masse jobb og så gikk jeg ned for telling med influensa i 2 uker og var først tilbake på jobb idag, om enn både svimmel og småfeber..

    Flott på hyllen din, i soveromshjørnet og skjønne turbilder :) Og morro å være igang med vaskerommet.
    Jeg driver soveromsoppussing på planstadiet - kjøpte lampe idag - men oppussingen skal ikke gjøres før i sommer ;)

    Ha en finfin kveld skjønne!

    Stor klem!

    Tove

    SvarSlett
  5. Så godt og høre at du føler deg litt bedre, håper det går over snart :)

    Veldig fresht pyntet :)
    Og jeg likte virkelig det siste bildet med bollen, synes den var nydelig :)

    Ønsker deg en fin kveld, og god bedring :)
    Klem Sussa :)

    SvarSlett
  6. Ja,det är så typiskt att få de bästa ideerna,när man har svårt att genomföra dem...
    Jättefint pyntat på hyllan och skålen är så fin!!!
    (Jag tar Bloggpaus från "Hilleborg",ett tag nu,men finns på min andra Blogg om du undrar vad jag gör.
    Men jag kommer fortfarande in och hälsar på dig här,kära Eline!!!)
    Tack & KRAAAM!!!

    SvarSlett
  7. Hei :-)

    Fint med forandring :-) Har ikke tenkt på den ideen :-) Har bare julepynt og vanlig pynt..men kanskje jeg skal ha litt vinterpynt og sommerpynt også :-) Forandring fryder jo :-) Og sånn får man brukt forkjellige stiler :-)

    Ønsker deg en flott helg :-)

    Klem

    SvarSlett