26 februar 2013

Når det hoper seg opp i bod og kjeller..

Ja da må man selge unna litt. Så i dag har jeg lagt ut litt forskjellig på en kjøp/selge/bytte gruppe på Facebook. Det er verdt å prøve i alle fall. Det har ikke vært den største responsen men det forventet jeg ikke heller. Jeg slet en del med å få laget meg en mappe men ved hjelp av søte Silje Merethe med bloggen: Silje Merethes hjerterom.http://www.siljejorgensen.com/
Fikk jeg det til slutt til. Tusen takk for hjelpen, søte du. :)

I morgen kommer det giveaway her hos meg, for besøkstelleren min har nå rundet hele 60 000 besøk og jeg har 100 følgere. Det synes jeg er veldig gøy og verdt å feire. :)

Bildene i dag er rett og slett noe av det jeg skal selge.

Ønsker dere en flott kveld.
Klem Eline









2 kommentarer:

  1. Det hvite bordet kunne jeg tenkt meg.
    Ikke det at jeg har brukt for det eller plass til det(hehe), men det var kjempefint. Hadde jeg bodd nærmere hadde jeg nok kommet innom en tur. Har et som jeg egentlig kan male, så har jeg brettbord jeg også.
    Lykke til. Håper du får solgt det du vil selge.
    Ha en god kveld :)

    SvarSlett
  2. Bare koselig å hjelpe søte du <3
    Ha en fin dag :)
    Klem

    SvarSlett