13 februar 2013

Midlertidig kreativ.

Heisann dere alle.
Det ble litt stille her på bloggen og det på grunn av pågående prosjekter. Litt dårlig vinter form også men også såpass oppegående at jeg har en del gåturer på samvittigheten. :) Men jeg har drevet med flere prosjekter og fått mange ideer til nye. Litt påfyll av materialer har også måttet til. Altså har tiden gått og selvfølgelig tid til familien min, det må til.
Men det kommer innlegg snart, jeg skal prøve å få tatt bilder i morgen. Jeg gleder meg til å style og ta bilder. Det kommer til å bli gøy. :)

Ønsker dere alle en fin kveld.
Klem Eline.

7 kommentarer:

  1. HEI PÅ DEG:)
    MASSE SOM SKAL PRIORITERES
    Å HA TID TIL
    GLEDER MEG TIL Å SE KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Hmmm ventar i spenning på neste innlegg frå deg. ;-)

    Ein strålande torsdag til deg, klemz.

    SvarSlett
  3. Hei :-)

    Innom for å ønske deg en fortsatt fin uke :-) Gleder meg til neste innlegg :-)

    Klem

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  5. Deilig med forandringer... Selv har jeg savnet kreativiteten i det siste, samtidig som jeg har hatt hodet fult av tanker... I går fikk jeg notert ned en laaaaaaaang to do liste, og mannen ble helt blek, men han er no godt igang med sin mannedel av listen :P hehe... Så skal jeg se om jeg orker å svinge en pensel eller to etterhvert ;)


    Ha en strålende dag!
    *klemmer*

    SvarSlett
  6. Godt å høre at formen er så pass at du både får gått turer
    og drive med litt kreative prosjekter.
    Gelder meg til å se hva dere driver med.
    Ønsker deg en herlig valentinsdag :)

    SvarSlett
  7. Ja,jag väntar också med spänning på "nästa sändning",Ha,haha!!!
    Önskar er en fin,skön och Välsignad "Alla hjärtans dag"!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett