23 februar 2013

Lørdag kveld.

Hei alle sammen.
Jeg håper dere har en deilig lørdag. Det har i allefall jeg. Har kost meg sammen med Høvdingen på litt shopping og lunch ute. Tre topper fikk jeg kjøpt meg. Det er jo mye lekkert vårtøy i butikkene nå så nå kan jeg glede meg til det blir varmere ute. Lettere tøy, sol varme, åh som jeg gleder meg.

Men jeg koser meg veldig nå i kveld inne i varmen. Lysene er tent, veden brenner i ovnen og vi har spist nydelig indrefilet med gratinerte poteter, brokkoli og soppsaus. Ved siden av har vi en bedre vin i glasser fra Eva Trio som vi sparer på. Så er vi uten barn så vi er bare kjærester og det er viktig å være det også.

Jeg vil gjerne takke dere alle som besøker bloggen min, igjen og igjen og til dere som er nye besøkende hos meg. Jeg setter stor pris på dere og dere inspirerer meg. Tusen takk for alle de koselige kommentarene dere legger igjen her. Så en liten giveaway kommer snart her hos meg.

Ha en vidunderlig lørdag.

Klem Eline ;)







9 kommentarer:

  1. Så kos, her går det i vin og hjemmelaget Pizza :)
    Nyt kvelden, klem :)

    SvarSlett
  2. Ja,det ser då inte ut som att det går någon nöd på dig,denna lördag,kära Eline,Ha,haha!!!
    Det verkar som att du haft och har en jättefin dag/kväll!!!
    Du har så rätt i, att man behöver vara ensam med sin käre emellanåt,så att man "inte tappar bort varandra" i vardagens alla "göra och måsten"...
    Tack för titten inne hos er,denna lördagskväll!!!
    ...Nu smyger jag mig ut,så att ni får vara ifred..........................KRAAAM!!!

    SvarSlett
  3. Å SKJØNNE ELINE!
    SÅ KOSELIGT
    VIKTIGT MED SÅNNE HELGER
    NYDELIGE BILDER KLEM ELI:)

    SvarSlett
  4. Så koselig dere har det, og ja.....kjærestetid er viktig:-) Kos dere videre på denne vakre lørdagskveld.

    stOOr klem fra hu med dongerikåpa...hihi

    SvarSlett
  5. Høtes ut som en perfekt dag og kveld...

    Takk for pekerfingerkommentar ;) Jeg er nok rammet av snill-og-pliktoppfyllende-pike-syndromet ja, men nå tror jeg det er på tide å lytte til kroppen, og lillebror i magen! Så regner med det blir permisjon fra mars av .... Skal bli godt kjenner jeg :)

    Ha en videre finfin kveld :)
    *klemmer*

    SvarSlett
  6. Indrefileen smakte nok godt kan jeg tenke meg.
    Godt å kunne kose seg uten unger noen ganger.
    Her er det vel ikke lenge før vi sitter igjen
    alene stort sett alle kvelder kan jeg tenke meg.
    Men etter jobb i dag var det ikke overskudd til
    noe annet enn å varme en kjøpepizza. Noe jeg egentlig ikke
    skal spise for tida. Kjenner jeg har spist ting jeg ikke burde
    i det siste. Har mer vondt. Jaja, da er det bare å ta seg selv
    i nakken å kutte ut alt jeg ikke "tåler" igjen.
    Ønsker deg en fortsatt god kveld og en god søndag :)

    SvarSlett
  7. Så koselig:-). Herlige bilder:-).
    Og du, diggar gullputene i sofaen din, knallfine:-). Passar jo perfekt til lampen du har laga:-).
    Fin søndag til deg:-).
    Klems Evelyn:-)

    SvarSlett
  8. Så koselig du har gjort det <3
    Åh, jeg gleder meg sånn til sommeren jeg også nå, blir deilig med varmt vær :)
    Maten du har laget så utrolig god ut, fikk lyst på :D

    Ønsker dere en fin søndagskveld :)
    Klem Sussa :)

    SvarSlett
  9. Tusen takk for fin hilsen inne hos meg! Må si at den lørdagen din hørtes bare helt magisk ut! Jeg synes nå hver årstid har sin sjarm.. Klem fra Eline (Idyll)

    SvarSlett