19 februar 2013

Kveldsbilder fra stuen.

IMG_3106

Velkommen til meg. Jeg så at OBS hadde tilbud på hortensia. Jeg kjøpte to, en hvit til kjøkkenet og en nydelig rosarød til stuen. Jeg synes de er så vakre med sine store blomster kroner. Det vil si så lenge jeg husker å vanne de kjempeofte, sånn at de holder seg fine.

IMG_3105

Et litt lysere bilde. Her kan dere også se akvariet. Høvdingen ønsket seg og fikk akvarie til jul. Dette er et saltvanns akvarie, men det tar lang tid for å etablere et riktig miljø. Så det er ingen fisker i det enda, bare turbosnegler, en reke og noen koraller. Men koselig å se på det uansett.

IMG_3107

Lystreet fant jeg på Bohus. Det blir så koselig stemning når det tennes om kvelden.

IMG_3110

Det store lysfatet som jeg jaktet lenge før jeg omsider fant. Skrinet er fra TM Design, lysestaken fra min Mormor. De to telysestakene er svarowski og er Høvdingens, julegave.Han fik gavekort fra jobben og kjøpte seg disse nydelige telysestakene. Skinnet i dem er fantastisk. Stjernen er fra Bohus og Den vesle hesten er Lene Bjerre.

IMG_3112

Speilstjerne og gyngehest, litt jul kanskje men ikke for meg.

IMG_3115

Nå skal jeg ta med meg barna til Sandefjord. Min yngste datter har ei venninne fra Telemark på besøk, så vi skal kose oss med en bytur. Litt må vi jo finne på når vi er hjemme i ferien. Selv skal jeg til min mor i kveld på litt vin, det bir kjempekoselig. Jeg gleder meg. ;)

Ha en strålene dag.

Klem Eline.

9 kommentarer:

  1. Så fint det har blitt! Koselig med litt blomster, jeg er ikke så flink til det. Kan bli flinkere! :-)

    Fint at dere finner på litt koselige aktiviterer i vinterferien. Hils til mammaen din.

    Klem, Gro

    SvarSlett
  2. Nydelig. Så kos :) masse levende lys det er tingen!

    Klem :)

    SvarSlett
  3. Liker stua di. Det er så koselig.
    Så mange nydelige ting på lysfatet.
    Og hortensia, ja det er flotte planter.
    Er et "må ha" nå på denne tida, og utover
    helt til sommeren egentlig.
    Den rosa/røde var herlig.
    Håper dere hadde en flott bytur
    og et koselig besøk hos din mor :)

    SvarSlett
  4. Åhhh,så fint du har det hemma hos dig,Eline!!!
    Du har verkligen känsla för detaljer!!!
    Tack & KRAAAM!!!

    SvarSlett
  5. KOSELIG KOSELIGT
    MASSE FINT DU HAR
    SÅ HERLIGT MED KVALITETSTID HOS DIN MOR
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  6. Åååå! Koselig. Du har det utrolig fint søte du.
    *Misunnelig*
    Håper alt står bra til - og at vi kan få til å treffes snart <3
    Ha en fin kveld.

    Klem Silje

    SvarSlett
  7. Endelig så fant du lysfat:-) riktig så fint var det.
    saltvannsakvarium er jo stilig...kan ha litt "skumle" saker oppi der da. hva slags fisk skal dere ha oppi?

    klem fra mokken

    SvarSlett
  8. Så koselig dere har det :)
    Saltvanns avarium ja, så heldig høvdingen din er, blir spennede og se hva slags fiskuser dere skal ha i det :)

    Og tusen takk for de søte ordene på bloggen min, det varmer <3

    Ha en flott dag :)
    Klem Sussa :)

    SvarSlett
  9. Hei på deg Eline:)
    Så koselig det er hos deg:)
    Eg går stadig og tenker på den knallfine lampen du har laga med glitter inni lampeskjermen, guri den var fin. Trur eg må "herma" litt..
    Fin onsdagskveld til deg:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett