21 februar 2013

Kartell Bourgie multi color fuchsia.

Når barna og jeg var i Sandefjord fikk jeg øye på en av mine favoritt lamper i nye farger. Jeg måtte jo gå innom butikken: Mitt hjem, for å ta nyheten i nærmere øyesyn. Snakk om blikk magnet. :)
Kartell lampen Bourgie multi color fuchsia. Nå med flere spreke farger i en og samme lampe. Helt herlig. Bildet som jeg tok med mobilen ble veldig dårlig så jeg måtte finne et bilde på Internett. Kilde: Stardust.com

Ha en vidunderlig kveld.

Jeg venter på tv programmet: Herlige hjem halv ti på Fem. :) Det gleder jeg meg til å se.

Klem Eline.


5 kommentarer:

  1. Ååååå, så flotte :)
    De skulle man hatt ja!

    Ha en fin kveld, klem :)

    SvarSlett
  2. Sitter å koser meg med Herlige hjem nå.
    Stilig lampe som sikkert hadde passet godt hos deg.
    Ha en fortsatt herlig kveld :)

    SvarSlett
  3. Wow, den var berre kjempelekker. Den hadde sklidd rett inn hos deg Eline. Må nok skrive den på ønskelista di.....

    Ei strålande helg til deg og dine, her startar vi vinterferien i morgon, og set kursen nordover til barndomsbygda mi. Klem

    SvarSlett
  4. De er kjempefine, men den hadde ikke passet så godt inn hos meg. Vi har jo ikke noe designhjem heller da! :-))) De fine du har over spisebordet i hvitt og gull er mye finere. :-)

    Broren din skal ut i kveld med jobben, og jeg skal i syklubb på dagen. Blir nok igjen hos søsters til kvelden. Må jo slappe av litt før jeg orker å kjøre hjem igjen. Blir nok litt slitsomt, men VELDIG hyggelig, med syklubb i dag.

    God helg!

    SvarSlett
  5. Den var utrolig stilig :)
    Den passer så bra inn hos deg tror jeg :)

    Ønsker deg en flott helg :)

    Klem Sussa :)

    SvarSlett