27 februar 2013

Giveaway.

IMG_3184

Jeg feirer over 60 000 besøk på bloggen og at det nå er 100 stykker som følger meg.

IMG_3185

Gaven består av en vakker treramme fra J-line og en lekker hvit tailmug med en rev på.

Skal du linke kan du bruke dette bildet.

OBS Stettfatet er IKKE med som gave.

Slik gjør du for å bli med på denne giveawayen:

1 lodd. Kommenter under dette innlegget.


2 lodd. Kommenter på dette innlegget og legg deg til som følger.


3 lodd. Kommenter på innlegget, følger og legg en link til Give awayen på din blogg.


Husk å skriv hvor mange lodd du tar ;)

Du kan også sende meg en mail for å bli med på trekningen av gaven hvis du ikke har egen blogg ;)

blackfeatherseline@hotmail.com

IMG_3189

Ønsker dere alle lykke til. Smilefjes som blunker

Klem Eline.

14 kommentarer:

  1. Alle gode ting er 3, prøver på 3 små lykkelodd jeg :)

    Carpe diem!

    Ha en flott dag, klem

    SvarSlett
  2. OOoooooooh, jeg vil jeg vil !!!!
    Hiver meg på med armer og ben, og tar alle tre loddene!!!!

    *mange klemmer*

    SvarSlett
  3. Nydelig!
    Full pott her og tar 3 lodd :)

    Klem :D

    SvarSlett
  4. Hei, ja dette vil jeg jo bli med på.
    Vet ikke helt om det blir to eller tre lodd på meg.
    Skal lage en link på sida mi.
    Følger deg "bare" via blogglista mi. vet ikke helt hvorfor,
    men jeg har enda ikke lagt meg til som følger hos noen.
    Men den dagen jeg eventuelt gjør det legger jeg meg jo til hos deg
    Ønsker deg en herlig dag :)

    SvarSlett
  5. HEI PÅ DEG
    SÅ FLOTTE GAVER
    JEG TAR 2 LODD
    ØNSKER DEG EN VAKKER DAG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  6. Fin gave,
    Prøver lykken med 1 lodd.

    Klem,

    SvarSlett
  7. Oioi, flotte premier :D
    Jeg tar 3 lodd jeg da :) Og har lagt til bilde på sidefeltet på bloggen min som linker til deg :)

    Ønsker deg en fin kveld,
    Klem Sussa :)

    SvarSlett
  8. Gratulerer så masse med "jubileet" Eline. Og så fine gaver, må ein jo berre prøve å vinne.

    2 lodd på meg, fin torsdag til deg, klem.

    SvarSlett
  9. Eey....60 tusen var ikke akkuratt lite...grattis;-) vet ikke om jeg har lagt meg til som følger......meeeeeen jeg følger absolutt med på bloggen din. Så da blir det vel 1 1/2 lodd da:-D

    Klem fra mokken

    SvarSlett
  10. Jeg har vel allerede lagt meg til som følger, og har akkurat startet opp bloggen min igjen,

    Adressen er her: http://mindagligedrommeverden.blogspot.no/

    Det er jo bare du som følger meg, så da blir det et lodd på meg :)

    SvarSlett
  11. Gratulerer med fine besøkstall på en for meg ny og koselig blogg, som jeg gjerne vil følge videre :)
    Jeg prøver lykken og tar med meg tre lodd på veien, herlig gave!

    Ha en strålende søndagskveld :)

    SvarSlett
  12. Kommenterer og tar 1 lodd:) Fiiiiin gave:D Nydelige bilder du har tatt ovenfor her og! Den hytta var skikkelig stilig:)

    SvarSlett
  13. Hei :)

    fant denne koselige bloggen i dag :D
    Hiver meg rundt og tar tre lodd :)

    SvarSlett