05 februar 2013

Et lite hjørne av soverommet.

IMG_3046

Her er et lite hjørne av soverommet som har fått noen små forandringer. Hylleknektene har endelig fått en fin glass plate. Tidligere hadde jeg en ramme som hylle, men da jeg var hos Skrot Tor sammen med svigermor og mor fant jeg hylle glass. Det ble et mye mer luftig inntrykk selv om jeg synes det var stilig med rammen som hylle, men forandring fryder.

IMG_3050

Hylleknektene er av samme type som den store glasshyllen i stuen, bare mindre. Gull lyktene er fra Lene Bjerre, mens rammen fant jeg i Liverpool..

IMG_3051IMG_3052

Lysestaken er messing og ble kjøpt hos en brukthandel en gang, men tanke på å spraye den. Men jeg liker den så godt at jeg er veldig glad for at jeg ikke gjorde det. Det lille smykkeskrinet i tinn har jeg derimot sprayet gull. Jeg ble utrolig fornøyd med det. Dere skjønner at min morfar hadde et slikt skrin som jeg husker fra jeg var liten. Så da jeg kom over dette som er helt likt og i veldig god stand, ble jeg kjempe glad.

IMG_3054

Vakkert, ikke sant?

IMG_3056

Inni er det kongeblå velur (nesten). Det ser nesten ikke ut til å ha vært brukt. Når jeg ferdes rundt på brukthandler så ser jeg bare oftere og oftere flotte ting i tinn. Jeg skal ta med meg flere slike ting og spraye for tinn egner seg godt til spraymaling. Dessuten er tingene ofte robuste og har nydelige mønstre på. Dette er vel dagens tips, dette. ;)

IMG_2918

Slik så skrinet ut før forvandlingen.

Soveroms innlegget i dag kom grunnet veldig dårlig form. Jeg ligger rett ut og kroppen min lever helt sitt eget liv. Jeg har mye smerter i dag men har husket å ta medisiner så da går det på et vis. Det verste er egentlig at lungene gjør vondt og det er tungt å dra pusten. Men det kommer til å gå over etterhvert, heldigvis. Det er sikkert bindevevet i lungene som er problemet. Jeg vurderte faktisk lenge på om jeg skulle skrive noe som helst om formen min, men jeg får en del tilbakemeldinger på at jeg snakker lite om sykdommen min, ja så da får jeg prøve å bli litt flinkere på det. Jeg har jo en del familie og venner som leser bloggen min så da får jeg formidlet det til dem på denne måten.

Lykke for meg er gjerne at jeg får til små interiør prosjekter som det å spraye et lite skrin. Ikke så stort for andre kanskje men stort for meg. Det er glede i de små tingene hvis man bare husker å se etter. ;)

Ha en strålende dag.

Klem Eline.

6 kommentarer:

  1. HEI SKJØNNE ELINE<3
    SÅ MASSE TØFFE TING DU HAR
    HELT ETTER MIN SAMAK
    UFF TRIST Å HØRE ATT FORMEN IKKJE ER SÅ BRA
    GOD BEDRINGSKLEMMER I FLENG FRA ELI!!!

    SvarSlett
  2. Et veldig koselig hjørne du har, svart og gull er bare så utrolig fint sammen :)
    Og smykkeskrinet synes jeg var nydelig <3

    Men er ikke noe morro og lese at du ikke føler deg bra :( Jeg håper det snart går over, og du blir på topp igjen :)

    Han en fin dag, og god bedring :)
    Klem Sussa :)

    SvarSlett
  3. Hei på deg Eline:)
    Så utrulig fine bilder av soverommet:). Knallstilig med svarte detaljar ilag med gull, så flink du er:).
    Tinga er perfekt satt saman:).
    Masse god bedring til deg, og håpar formen din kjem seg snart:)
    Klems Evelyn:).

    SvarSlett
  4. Ingen over, ingen ved siden av......Alt du tar i blir jo til gull...:)...Veldig stilig krok av soverommet syns jeg.
    Ønsker deg riktig god bedring snuppis ( kan ikke være kult å vondt i lungene og pusten )

    STOOOR god bedring klem fra meg til deg:)
    Ta godt vare på deg selv

    SvarSlett
  5. En kjempekoselig krok av soverommet ditt.
    Viktig at du har noe fint å se på
    når du må ligge i senga.
    Har enda ikke prøvd å spraye tinn, men det skal
    jeg jammen prøve den gang. Et kjempefint skrin du har funnet deg.
    Syns det er fint at du skriver litt om det de gangene du ikke er i form.
    Lurer jo på hva som skjer når det i perioder blir stille på bloggen din.
    Men du er som vanlig positiv, Hjelper godt på formen det å være
    optimistisk.
    Ønsker deg riktig god bedring
    Klem til deg :)

    SvarSlett
  6. Ååååh, så kult!!!! Elsker måten du får tunge kontraster til å henge sammen på en så gjennomført måte! Og den puten var bare helt rå!

    Ønsker deg en strålende dag fugledamen <3
    Her har mr. sliten og lat satt seg på skuldrene mine i dag - så han får no bare sitte... Snart helg! :)

    *klemmmmmmmmer*

    SvarSlett