15 februar 2013

Croco brett.

IMG_3074

I hjørnet av stuen har jeg dette crocobrettet. Nå har det kommet litt nytt her. Jeg har som sagt hatt flere prosjekter gående men kan jo ikke vise dere alt på en gang. Jeg tok så mange bilder at jeg måtte starte et sted, for å få vist dere noen av dem. Jeg synes jo det er gøy å ta bilder og går å vurderer om jeg skal kjøpe meg et ordentlig kamera. Speilrefleks kamera, altså. Slik at bildene mine kan få bedre kvalitet.

IMG_3075

Lampen har fått seg en makeover og et eget innlegg om den kommer. Krukken er ny og oppi den ligger røde hjerte sjokolader som jeg fikk av midtifuglesønn til morsdagen. Han er jo bare så søt da. Jeg fikk også kylling lys men de venter jeg med å vise frem til påsken kommer.

IMG_3076

Lysestakene og den sorte krukken ble kjøpt på Det lille huset på landet en gang vi var på besøk på Sola, hos Monique. Det er en utrolig flott butikk med altfor mye lekkert interiør. ;)

 

IMG_3085

Her står nå vinterferien å banker på døren. Vi har ikke de største planene men litt små turer. Vi blir hjemme for Høvdingen skal jobbe, og noen av oss andre trenger å få hvile. Svimmelheten min satte inn for fullt for to dager siden så jeg måtte roe det helt ned. Jeg har innsett at jeg ikke klarer å balansere aktivitet og hvile godt nok. Monique og jeg diskuterte dette over telefonen og kom frem til at jeg er for aktiv for mitt eget beste. “Ler.” “Hyper bloggedame”, men det er jo fordi jeg trives så godt med mine prosjekter, styling og blogging. Da får jeg bare tåle konsekvensene, har jeg funnet ut.

IMG_3083

Ønsker dere en fantastisk fredag.

Klem Eline.

7 kommentarer:

  1. Alltid koselig med noe nytt. Ha en riktig fin vinterferieuke! Håper dere klarer å ta det litt mer med ro, og at dere alle er litt piggere etter en uke fri. Jeg er sikker på at dere finner på noe hyggelig.

    Om du ikke har fått det med deg, så kan jeg fortelle deg at broren din begynte i ny jobb på tirsdag. Det høres ut som alt fungerer bra der, så da satser vi på at det blir et fint sted å jobbe framover.

    Klem, Gro

    SvarSlett
  2. Du har det alltid å elegant og smakfult rundt deg og det vises på disse bildene også!
    Fint å kunne lese litt om hva du fordriver dagen med når vi ikke har snakket sammen på en stund.

    Håper du klarer å ta det litt mer rolig i vinterferien, det er jo ihvertfall ikke leksemas og så mye kjøring.

    Knurr og fres, må få tak i en annen laptop nå har jeg brukt 10 minutter på å skrive dette, tastaturet virker akkurat når det selv har lyst...

    Idun

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Idun.
      Så koselig at du har kommentert hos meg, det satte jeg stor pris på. ;)Jeg driver på med litt forskjellig stadig som du kan se her på bloggen.
      Nå skal jeg prøve å ta det litt rolig i ferien. Legg merke til at jeg sa prøve. ;) Håper dere får en fin ferie.
      Klem Eline. ;)

      Slett
  3. Ja det er ikke alltid like lett å begrense seg når en har mange gode ideer.
    Men du får prøve så du ikke blir enda dårligere.
    Et fint pyntet hjørnebord. Så koselig gave du fikk av sønnen.
    Heldige deg.
    ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  4. Tjoobing....takk:-) spretter innom her å ønsker dere en toppers helg og:-)

    SvarSlett
  5. GOD KVELD SKJØNNE ELINE:)
    Å SÅ MASSE LEKKRE BILDER
    STREVER MED MITT NYE KAMRA...
    NYT RESTEN AV KVELDEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  6. Ikkje så lett å ta det med ro når ein boblar over av idear. Kjenner meg igjen.....

    Ei strålande flott helg til deg og dine, klem.

    SvarSlett