11 januar 2013

sherlock holmes siluett.

IMG_2965

Sherlock Holmes siluett i broderi. Broderiet kom jeg over i en bruktbutikk for lenge siden. Rammen har vært i bruk som bilderamme, men nå ville jeg ha Sherlock tilbake på plass. Jeg synes han er litt kul, rett og slett.

IMG_2961

Bildet har fått plass på muren ved ovnen, så smiler jeg litt av han hver gang jeg går forbi. Jeg husker da jeg gikk på videregående så laget vi siluetter av oss selv og andre. Jeg har lurt på om jeg skulle laget siluetter av barna. Hadde jo vært koselig å hatt det. Det er veldig dekorativt synes jeg, hva synes du?

IMG_2960

Det har vært en litt hektisk uke her hos meg. Jeg hadde Perfect Home party på tirsdag, kjempekoselig med mange venninner som kom, så var jeg på tupperware party i år og i dag er det julebord med geocachere. Det gleder jeg meg til. Noen av de “gamle” geocachere og mange nye. Spennende.

IMG_2962

Ønsker dere alle en flott fredag kveld.

PS. Jeg sliter enda med svimmelhet og orker derfor ikke å skrive så mye når jeg blogger. Håper jo at dette bedrer seg snart. ;)

God helg, klem Eline. ;)

4 kommentarer:

  1. HALLO ELINE:))
    STILIG BILDE
    KOSELIGT MED PARTI DÅ
    GODE VENNER ER GULL VERT
    NYDELIG LYKT
    NYT DAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Det bildet passet jo utrolig godt der - tøft :)
    Ja du har hatt det travelt Eline, kos deg masse i kveld.
    Godt med gode venner :)

    Ha en fin helg :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Syns slike siluetter er flotte.
    Hadde nok vært koselig å ha det av ungene.
    Ja du har hatt nok på programmet denne uka da.
    Ikke værst det for deg når du ikke er helt i form.
    Men det er nok godt å kjenne at du orker litt mer.
    Her går det i et med jobb og rydding på bruktmarkdet.
    Må få bort julevarene og komme til bunns i alt som er der.
    Hun som drev der før var maxismalist i overflod.
    Jeg er ikke minimalist, men det er en grense for hvor mye en skal stable oppå
    hverandre når kundene skal finne varer å kjøpe.
    Er spent på om det blir bra salg når vi starter opp igjen etter en liten pause nå.
    Har omtrent ikke funnet frem noe nytt, bare flyttet på det som var der fra før.
    Men jeg må nok ha frem litt nytt også for å få fylt opp alle tomrom etter julevarene.
    I kveld prøver jeg å oppdatere meg på alle bloggene jeg ikke har rukket å se på i løpet av uka
    Så er det tre dager med jobbing, eller det blir fem, for jeg må rydde videre
    på bruktmarkedet på tirsdag og så er det jobb igjen på onsdag.
    Håper på fri på torsdag og fredag for jeg skal jobbe igjen neste helg.
    Jaja, en får stå på så lenge en orker. hehe.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  4. hehe så stilig:-)siluetter er kjempetøft. jeg tegnet siluetten til marita på døra inn til rommet hennes (med blyant, på hele døra)........men turde aldri male siden vi bare leier her:-)
    fin fin helg til dere:-)

    SvarSlett