06 januar 2013

Pinterest, hjelp.

pinterest

Jeg har oppdaget Pinterest. For et utrolig univers av tips, ideer og fremgangsmåter til de mest utroligste ting. Det var min bror som gav meg et aldri så lite dytt slik at jeg kom meg inn dit. Så nå er jeg på min julegave (mini padde) og tror jeg har blitt pintoholiker, eller noe i den duren. Så ufattelige masse lekre oppskrifter, prosjekter, interiør med nye mer. Jeg synes det er kjempegøy og sitter med nesa i nettbrettet stadig. Jeg kan ingenting om dette “samfunnet” men jeg finner ut av litt sakte men sikkert. Hvis noen av dere kan gi meg noen tips om Pinterest og hvordan det fungerer så blir jeg glad.;)

 

Familien er veldig på bedringens vei og jeg holder enda fingrene krysset i håp om at jeg skal slippe unna influensaen. Kanskje svineinfluensa vaksinen jeg tok for to år siden gjør nytte for seg? I går hadde jeg en ordentlig opprydning i hobby tingene mine og på tenkte prosjekter og halv begynte prosjekter. Noen prosjekter ble jeg også ferdig med utrolig nok, med kaos over hele kjøkkenet. Men nå er ting sortert og har kommet på plass i boden igjen. Så deilig.

I dag har jeg også fått gjort masse, til og med strøket klær og duker. Igjen så tenkte jeg , som alltid, hvorfor har jeg ikke strøket før haugen ble så stor? Jo, fordi jeg hater å stryke! Man står i langsommelig tid og får vondt i rygg og hofter. Ja ja, jeg ble heldigvis ferdig med mye stryketøy i dag. Det er jo veldig deilig å kunne legge på ny strøkede duker. ;)

 

Ønsker dere alle en inspirerende kveld.

Klem Eline.

4 kommentarer:

  1. OI - kanskje jeg må inn på den siden å sjekke litt! Hehe =)

    Godt å høre at dere er på bedringens vei, det er heldigvis Kenneth også etter lungebetennelsen. Og bank i bordet, jeg ble IKKE smittet denne gangen! Han er jo aldri syk så regnet med å bli smittet - men jaggu ikke denne gangen! =)

    SV: Tusen takk for kommentar hos meg - vi hadde det skikkelig artig. Hobby og rot hører hjemme hehe! :P

    Ha en fin kveld videre.

    Klem Silje

    SvarSlett
  2. HEI SÅ BRA DU FØLER DEG BEDRE
    VI FÅR VIRKELIG KRYSSE FINGRENE FOE ATT DU SLIPPER
    INFLUENSA!
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. Hei :-)

    "oppdaget" pinterest i jula jeg og :-) masse fine tips og inspirasjon :-)
    Hva kaller du deg der inne? så kan jeg følge deg ;-)

    Flink du er som stryker :-) det gjør jeg sjeldent må jeg innrømme.....


    Ønsker deg en flott ny uke :-)

    Klem

    SvarSlett
  4. HJELP......jeg vet knapt hvor strykejernet mitt er.....hmmm, eller om jeg i det hele tatt har ett......hehe
    kjekt å høre at banden din er oppe å går igjen:-) Husk at du ikke må ta deg ut på noe måte....selv om formen er på topp og du har masse energi:-)
    klem fra berta på sola;-)

    SvarSlett