20 januar 2013

Papir ornamenter.

IMG_3024

Jeg blir inspirert til å prøve nye ting via Pinterest. Der er det så ufattelig mange flotte ideer. Så det var der jeg kom over denne bloggen:

 How about orange som skrives av ei som heter Jessica Jones. Hun laget disse vakre “teardrop ornaments”. Jeg syntes dette var en fin aktivitet i dag siden formen ikke er på topp. ;)

IMG_3020

Jeg laget en hvit og med utklippet fra midten ble det en liten kule i tillegg.

IMG_3022

En lilla med mønster. Dette papiret hadde glitter på så jeg hadde glitter på hele meg til slutt, hi hi.

IMG_3023

Ganske flott, ikke sant?

IMG_3019

Dette har vært en rolig søndag for meg, mens Høvdinger har vært i full vigør. Resultatet kommer i et annet innlegg. Stakkars, han er helt stiv og støl etter dagens jobbing. Men så er en stor jobb unnagjort, og det er han veldig fornøyd med. ;)

Ønsker dere alle en fin kveld. ;)

Klem Eline.

6 kommentarer:

  1. Så fint, flnk du :)

    Kreativt og lekkert!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så fine :D Utrolig hva man kan lage av papir :)
    Ja, pinterest er det utrolig mye flotte DIY prosjekter, er helt avhengig :) hehe

    Ønsker dere en flott uke :)
    Klem Sussa :)

    SvarSlett
  3. Hei :-)

    Så fine :-) Flink du er :-) Prøver å være kreativ jeg..men får det liksom ikke til...Håper kroppen snart blir mer velvillig :-) Så kommer kanksje lysten tilbake ogsp :-) Får ikke lastet opp bilder på Pinterest :-( Det ser ut som om det lastes opp men når jeg skal gå inn på boardet etterpå er det ikke bilder der :-( Har nå sendt inn spørsmål om det der så håper jeg at jeg finner ut hva jeg gjør feil :-)

    Ønsker deg en flott dag :-)

    Klem

    SvarSlett
  4. These look great!

    Thanks so much for becoming a Follower of The Tablescaper.

    - The Tablescaper

    SvarSlett
  5. Å SÅ FLINKE DU ER
    VELDIG STILIGT
    GLEDER MEG TIL Å SE MER:)
    NYT KVELDEN
    KLEM ELI:))

    SvarSlett
  6. Dei ble jo flotte. Likte veldig godt det lilla papiret.
    Godt at en kan lage så fine ting så pass "enkelt" og
    Uten at det koster noe særlig. Det liker jeg.
    Håper dagen din har vært god
    Klem fra meg :)

    SvarSlett