16 januar 2013

Ny glassklokke.

IMG_2972

Jeg har kjøpt meg en søt liten glassklokke. Når jeg nå skulle lage dette innlegget så hadde jeg helt glemt hva dette het, det eneste jeg kom på var osteklokke. Hi hi. Heldigvis så kom jeg på det. Snakk om å være susete. ;) Min glassklokke er ikke stor men på Bohus, hvor min ble kjøpt hadde de også en stor en. Det hadde sikkert vært veldig stilig. “Drømme:” Inni glassklokken står en parfyme flankong, kjøpt under en reise til Scotland.

IMG_2971

Krystall liljen kjøpte vi den gangen vi var i Praha. Bildet ble litt tøft fordi liljen står på et speil og ser dobbel ut.

IMG_2970

I dag har jeg vært hjemme med sønnen min. Han fikk seg en skikkelig smell når han falt på isen på skolen, fredag og endte med skikkelig Donald kul.

Som etterhvert viste seg å være hjernerystelse. Stakkars gutt. Så nå må han være hjemme fra skolen noen dager å ta det med ro. Kan tro han kjedet seg. Han får ikke se noe særlig på tv eller data.. Så da var det bare å finne frem hobby saker så han fikk noe å gjøre. Han har nå en engel under produksjon med innlagte pauser. Smilefjes som blunker

IMG_2969

Så mens sønnen holdt på med engelen jobbet jeg med et prosjekt, som er litt tidkrevende. Jeg får se hva jeg får ut av det. Blir det greit så legges det jo ut på bloggen. Ellers så har dagen min vært ganske hektisk, men jeg har fått gjort mye.

Hvordan har din dag vært?

Ha en flott kveld.

Klem Eline

9 kommentarer:

  1. min dag har vært ok....sliten i beina etter overtid på jobb i to dager.....men det er sånn god slitenfølelse:-)
    ha ein fin fin kveld
    klem klem

    SvarSlett
  2. Nydelig <3 Elsker stilen din - Eline.
    Huff da - ikke lett å holde seg på beina nå som det er så glatt ute.
    Må du kose deg masse i Skien i morgen da - og takk for en koselig kommentar
    inne hos meg. PS - studio mitt ligger i Skien. Om dere skal ved Arkaden - så ligger studio mitt rett over Nyblin foto opp i andre etasje ;) Ser Silken Foto på vinduene hehe.

    Klem

    SvarSlett
  3. Jeg har jobbet litt, en time, sett på tv, ryddet i den gamle bilen og vært på shopping med kjæresten. Ble ny soveromsTV. Det er bra, for jeg trenger å tilbringe litt mer tid i horisontalen. Litt dårlig form nå. :-( Blir nok bedre om jeg tar det helt rolig. Stakkars lille R med hjernerystelse, ikke så morsomt det nei. Håper han snart blir bedre. Klem fra oss!

    SvarSlett
  4. Uff da, håper han blir fort bra da.
    Fine bilder.
    :)

    Klem

    SvarSlett
  5. Åh, du er så flink til og pynte synes jeg, blir helt revet med, den liljen der.. *Smelt* bare så nydelig <3
    Huff, isen kan være farlig den :( God bedring til han :)

    haha, jeg har altid brukt guttehøvler selv jeg :P Men gratis ting kan man ikke si nei til ;) Anbefaler deg og prøve den, bare husk at du får flere høvler i posten hvis du ikke avbestiller.

    Ha en fin kveld,
    Klem Sussa :)

    SvarSlett
  6. SV: Når du står ved Nyblin - så ser du bare rett over på andre bygget ved siden av =) I andre etasje der har jeg studio hehe :D

    SvarSlett
  7. UFFA DÅ STAKKAR GUTEN<3
    GODT DU ER DER FOR HAN
    SÅ HERLIG GLASSKLOKKE
    NYT KVELDEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  8. Hjernerystelse er nok ikke bare bare. Er nok helt greit å være hjemme fra skolen
    visst en kan drive med data og tv, men uten det blir det fort kjedelig ja.
    Godt du fikk aktivisert han litt da. Koselig å sitte med hobbyaktiviteter
    sammen med noen.
    Spent på hva du har drevet med.
    Ønsker din sønn god bedring
    ha en herlig torsdag :)

    SvarSlett
  9. Hei :-)

    Flott å gjøre litt kreativt når man må være hjemme :-) God bedring til sønnen din :-)

    Så stilig med parfymeflasken inni glassklokken :-)

    Ønsker deg en flott helg :-)

    Klem

    SvarSlett