02 januar 2013

Juletre og pynt.

IMG_2858IMG_2820

Riktig godt nytt år, alle sammen.

Tenkte jeg skulle vise juletreet vårt. Nå kommer jeg nok snart til å pakke det sammen så jeg får legge det ut på bloggen nå. Kulene er hengt på av guttene på 11 og 12 år. Lys og glitter er det høvdingen som har ordnet. Er det ikke flott? Vi har jammen flinke gutter.

IMG_2821

Vakker julekule som ble med oss hjem fra Budapest i mai 2012.

IMG_2859

Gull ugle kule fre Rått og Sanselig i Larvik. Jeg kjøpte to av dem før jul. Det ble jo ikke så mange byturer før jul på meg men formen min er bedre, heldigvis. Jeg er fremdeles svimmel og kjører omtrent ikke bil, men blir sakte men sikkert bedre. Smilefjes som blunkerHurra!

IMG_2861

Gave til Høvdingen fra meg. Denne og en annen slik kule kom jeg over på julebutikken da vi besøkte Hytta i Bergen i sommer. Den måtte jo bli med meg hjem slik at jeg kunne gi den bort i gave.

IMG_2864

En vakker glassistapp.

IMG_2865

Til slutt julenissen.

Hos oss nå er nesten hele familien syke. Fem stykker som hoster i fra loft og til kjeller. Høy feber, såre halser og hoste. Jeg derimot, er faktisk frisk for en gangs skyld. Så jeg krysser tærne i håp om at jeg fortsetter å “bare” være svimmel og ikke få influensaen i tillegg. I stedet så pleier jeg gjengen. De fem syke får en litt ufrivillig forlenget skole/jobb ferie, men jeg tror ikke de synes at det er noe moro. Vi får håpe at de snart blir friske.

Ha en flott kveld. ;)

Klem Eline.

7 kommentarer:

  1. HEI SKJØNNE ELINE:)
    SÅ VAKKERT JULETRE
    BRA DET G¨ÅR FREMMOVER MED DEG
    ØNSKER RESTEN AV FAM GOD BEDRING
    KLEM ELI:))

    SvarSlett
  2. Oi a meg......ønsker alle masse god bedring:-)
    det var utrolig masse fin julepynt hos deg:-)

    klemmeklem

    SvarSlett
  3. Ikke bare, bare med hele gjengen syk, Men samtidig er det like greit de får
    det samtidig å blir ferdige med det.
    Hadde ikke gjettet at det var tre karer som har pyntet det juletreet.
    De har virkelig gjort en god jobb. Så mange nydelige og spesielle kuler du har.
    Tror ikke det blir så lenge før treet forsvinner ut her.
    Drysser ikke enda, men det er greit å få det ut døra før det
    begynner å drysse.

    SvarSlett
  4. Åhh vad fint "juletre" och vackra pynt!!!
    Jag gläder mig över att du mår bättre Eline,men tråkigt att de andra är sjuka...
    Önskar dig och de dina ett riktigt GOTT,VÄLSIGNAT,NYTT ÅR!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  5. Hei :-)

    Ett flott juletre :-) Og flinke gutter som du har :-) Mye fin juletrepynt på det treet :-) SØtt det med hjerte :-)

    God bedring til gjengen din .-) Og håper du slipper unna :-)

    Ønsker deg en flott helg :-)

    Klem

    SvarSlett
  6. Godt nytt år!
    Vakre bilder fra julen din!

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  7. Godt Nytt År <3

    Så fine bilder, og ikke minst for noe herlig pynt på treet ditt.

    Klem Silje og ha en fin helg.

    SvarSlett