04 januar 2013

Husmor rot.

I dag har jeg gått løs på julepynten med jaktglimt i øynene. Vekk skulle den og vekk er den. Hurra. Eskene er ikke helt plassert tilbake på plassene sine men boden er til og med ryddet. Så får jeg putte de på plass senere. Julepynten er sortert og søppelbøtten har også fått sitt. Det er så deilig å ha fått det gjort. I morgen skal jeg fortsette med vaskingen. Men i dag kan jeg klappe meg selv på skulderen å si:Flott utført jobb. ;)

Men jeg skal nå innrømme at jeg også greier å rote mens jeg holder på. At det går an, men så er det jo meg selv det går utover. For den som må rydde opp igjen er meg. Dessuten så har jeg planer om noen prosjekter, men det ble mørkt før jeg fikk sukk for meg i dag. Så da måtte det også bli i morgen.

Nå er hjemmelaget pizza fortært så tror jeg rett og slett skal belønne meg selv med et glass vin.

Skål dere. :) Ha en vidunderlig fredag.

Klem Eline

7 kommentarer:

  1. Å SÅ BRA Å HØRE DU ER I SVING IGJEN
    ØNSKER DEG EN FIN HELG SKJØNNE ELINE:)
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Så flink du har vært da.
    Her ble det litt forandring i planene siden min mann måtte
    en tur å hente en del til bilen. Dermed kastet jeg meg med på handletur.
    Fikk kjøpt litt klær jeg trengte så det var ikke bortkastet.
    Men burde jo satt igang med å rydde litt her da jeg kom hjem.
    I stedet ble det sofaen resten av dagen. Blir så utrolig sliten
    av å traske rundt på et kjøpesenter i to-tre timer. Derfor utsetter jeg
    ofte slik handling i det lengste. Matvarehandling går greit, men store
    kjøpesenter er slitsomt. Jaja. Nå skal jeg lage litt god mat til min kjære og meg.
    Ha en herlig kveld fortsatt :)

    SvarSlett
  3. Her slippes det av, da hosting og harking fremdeles holder det i gang. Er bedre, men ikke frisk. Håper dine blir bedre snart også. Håper at det ikke var vi som smittet dere, men det er vel fare for det. :-) Unnskyld!

    Kos deg med puta, nå går det i lappeteppe her. Skulle vært julegave, men ble utsatt for å slippe å stresse.

    Lager C egen blogg? Venter i spenning. :-)

    SvarSlett
  4. Så flink du er :) Er det ikke deilig å få det gjort?
    Hihi, godt jeg ikke er alene med å klare å rydde og rote samtidig. Jeg rydda soverommet og kjøkkenet idag, men jammen klarte jeg å rote stua haha. Rart det der altså!

    Ha en flott helg :)

    Klem

    SvarSlett
  5. Titter innom for å takke for det fine bloggåret som har gått, med alle fine innlegg fra deg, jeg gleder meg til fortsettelsen:)

    Jeg roter og rydder samtidlig selv, er liksom mye lettere å rote, enn å rydde... Hihi :)

    Tusen takk for alltid søte kommentarer, det setter jeg virkelig stor pris på!
    God lørdagsklem fra Musefletta.

    SvarSlett
  6. Jeg har ryddet vekk jula og hentet frem det kreative rotet mitt igjen.
    Så nå er stuebordet fullt av fargerike garnnøster igjen :-)

    Hjemmelaget pizza med vin til hørtes både velfortjent og godt ut!

    Ønsker deg fine dager.

    Lodder ut billetter til gave og Interiørmessa.

    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  7. Så flink du er :) Deilig og ta frem jula, men deilig og få den vekk å synes da jeg :) Nå gleder jeg meg til Valentines måned, og påske :)

    Nå fikk jeg virkelig lyst på pizza :) hehe, kanskje det blir et lite kvelds snack på oss :)

    Ønsker deg en fin kveld,
    Klem Sussa :)

    SvarSlett