07 januar 2013

Black Design makeover.

IMG_2794

Jeg tenkte jeg skulle vise en liten og helt enkel makeover i dag.

Denne avlange krukken kjøpte jeg hos Black Design for mange år siden. For ca ni år siden fikk jeg en dame på et hagesenter til å lage en flott bukett med blomster som hang nedover krukken. Buketten ble nydelig med store roser og eføy og var falske blomster som bare det. Fingrene mine er bare “grønne” noen ganger og jeg har enda ikke helt skjønt hvorfor. Mulig det kan ha noe med for lite vann å gjøre. Mens jeg får rare planter til å blomstre som ikke pleier å blomstre. Et av mine mysterier.

Men nok om det.

IMG_2797

Hengekrukken var nå egentlig på vei til søppeldyngen. Opprinnelig var den jord brun, så når jeg malte stuen ble den malt i samme farge, nemlig muskatnøtt. Men jeg ble ikke fortrolig med den og derfor var søppelkassen neste stopp. Men så fikk jeg det for meg å gi den et forsøk til. Den ble sprayet sort og med gull detaljer. De øverste stripene ble gull samt “medaljongen”. Med noen gullgrener fikk den et litt “greskt” preg over seg synes jeg. Fornøyd ble jeg også. Gøy at man etter flere makeovers faktisk får til å forandre ting igjen og igjen.

IMG_2800

Gold Feathers, hi hi.

I dag har jeg vært super effektiv å vasket gulver, dører, diverse vinduer og ryddet og ordnet. Så ser jeg at jeg har fått en kommentar fra min venninne Monica….Hun skrev: ”Husk at du ikke må ta deg ut på noe måte....selv om formen er på topp og du har masse energi:-)”

Oj…. Jepp jeg glemmer meg så fort energien er på plass, du har helt rett Monica. Takk for at du passer på meg. ;)

I morgen skal jeg bare bake muffins og få besøk, det blir koselig.

Ha en flott kveld alle sammen.

Klem fra “over ivrige” Eline. ;)

5 kommentarer:

  1. HALLO SKJØNNE ELINE:)
    IKKJE LETT Å STOPPE NÅR EN ER SÅ GODT IGANG...
    SÅ GØY Å FORNYE GAMLE SKATTER
    TØFF
    BLEI DEN
    KLEM ELI::)

    SvarSlett
  2. Ja,du kan hitta på och få till det,Eline!!!
    Det blev VERKLIGEN snyggt och läckert,må jag säga!!!
    Tack för att du delar med dig av dina briljanta ideer!!!
    Önskar dig en fin och välsignad fortsättning på det nya året!!!
    (Ta det lite lugnt,du "over ivrige",Ha,haha)
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  3. Så nydelig <3
    Du er veldig flink med interiør Eline! Vakre søte du :)

    Ha en fin dag =)
    Klem

    SvarSlett
  4. Lekkert, det er nok mange ting man kunne friske opp i steden for å bytte ut.
    Men du... husk at du ikke må gjøre alt på en gang.
    Jeg har åpnet en bloggshop, ikke mye der ennå men det kommer mer.

    Klem Laila

    SvarSlett
  5. Veldig stilig, bra du ikke kastet den alikevel da :) Og gull fjærene var skikkelig kuel dem likte jeg kjempe godt, også passet de bra i krukken :)

    Håper du har en fin dag :)

    Klem Sussa :)

    SvarSlett