06 desember 2012

Twinkle, twinkle, little star.

IMG_2662

Advent har kommet og et lys er tent. Mega julesternen min har kommet opp og lyser så fint. Den er faktisk like stor som vinduet noe som jeg synes er nydelig. Lykken var stor da jeg kom over denne store stjernen i Sverige i fjor.

Tusen, tusen takk til dere alle som har kommentert på innlegget mitt, det betydde utrolig mye. Jeg er hjemme igjen fra sykehuset, men har skjønt at dette kommer til å ta tid for å bli bra igjen. Det må jeg bare innfinne meg med. Men heldigvis hadde jeg gjort klart til advent da jeg ble dårlig så jeg kan legge ut noen små innlegg. Og det synes jeg er kjempe koselig. ;) Det blir nok litt forsiktig interiørpussling på minimums nivå fremover for jeg fikk klar beskjed på sykehuset om å ikke pynte til jul selv. Nå er det jo slik at det er noe jeg elsker å pussle med, så jeg får være kommandant på sofaen mens barna og Høvdingen etterhvert pynter. Da får jeg jo kost meg litt med det samtidig. ;)

IMG_2661

Svimmelhet og datamaskin eller TV går dårlig sammen. Så jeg ser 10 minutter på TV med solbriller på, før jeg blir svimmel og uvell. Selv innlegget blir skrevet med solbriller på. Kan tro jeg ser tøff ut med PC og solbriller. ;P Hi, hi, man får det jo ikke mer moro enn man lager selv. Men et lite innlegg skal jeg få til samt noen besøk hos dere etterhvert i dag. Det gleder meg meg til. Jeg er spent på hva dere har lagt ut på bloggene deres. ;)

IMG_2663

Twinkle, twinkle, little star
How I wonder what you are.
Up above the world so high
Like a diamond in the sky
Twinkle, twinkle, little star
How I wonder what you are!

When the blazing sun is gone,
When he nothing shines upon,
Then you show your little light,
Twinkle, twinkle, all the night.
Twinkle, twinkle, little star,
How I wonder what you are!

Then the traveler in the dark
Thanks you for your tiny spark;
He could not see which way to go,
If you did not twinkle so.
Twinkle, twinkle, little star,
How I wonder what you are!

Kilde: Det store internettet.

Ønsker dere alle en vidunderlig advents kveld.

Klem Eline.

7 kommentarer:

  1. HURRA,Eline!!!
    Tack och Lov att du är hemma igen!!!
    Jag kan se framför mig,hur du sitter och skriver med solglasögonen på,jättetufft,,,det kanske jag med skulle börja med,Ha,hahahaha!!!
    Du får ligga på soffan,som en "kommandora" och dirigera de andra att göra som du vill,Hi,hihi!!!

    Skämt åsido...

    En underbart vacker julstjärna i ditt fönster!!!
    Förstår att den är köpt i Sverige,hrm,hrm......

    Fortsatt bättring önskar jag dig!!!
    Ta det lugnt och med ro!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  2. Kjempefin julestjerne. Jeg pratet jo med deg i går, og er glad du er hjemme fra sykehuset. Jeg håper virkelig di finner ut av dette.
    Ta en dag om gangen, så blir det nok bra tilslutt vakre du:-)
    adventsklem fra det kalde vestland (faktisk) hehe

    SvarSlett
  3. HALLO ELINE:)
    SÅ BRA DU ER HJEMME
    NÅ MÅ DU TA DET MED RO SÅ KOMMER DU DEG LITT ETTER HVERT<3
    NYDELIG STJERNE DU HAR!
    HUSK TA DET MED RO!
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  4. Ha en deilig adventstid! :)

    *klemmer*

    SvarSlett
  5. Kjedelig og lese at du har vært på sykehuset, men bra du er hjemme igjen.
    God bedring til deg <3 Nydelig julestjerne :)

    Klem Sussa :)

    SvarSlett
  6. Nå får du ta det med ro da !!!
    Viktig at du blir bra igjen,
    men jeg forstår at det er
    vanskelig å ikke pynte eller blogge.
    Er jo to "livsviktige" ting i livet
    for oss interiørbloggere. hehe
    Ønsker deg alt godt kjære deg.
    Føler med deg :)
    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  7. Glemte jo å skrive at
    jeg likte veldig godt den store stjerna di.
    Skulle gjerne hatt ei slik i det store vinduet mitt.
    Tror det kunne blitt fint.
    Ønsker deg riktig god bedring :)

    SvarSlett