03 desember 2012

Sykehus innleggelse

Etter en lang dårlig periode hadde jeg endelig begynt å føle meg bedre. Lørdag snudde dette seg igjen. Jeg ble virkelig svimmel, kvalm og utilpass. Dette bare fortsatte og søndag dro vi på legevakten i Larvik. Der bre vi sendt videre til sykehuset i Tønsberg hvor jeg nå er innlagt. De tror jeg har fått et virus på balansenerven. Ikke akkurat slik jeg trodde adventstiden kom til å bli. Men men, det er bare å prøve å henge med når"karusellene" setter i gang. Det blir nok litt stille på bloggen min på grunn av dette. Men jeg ønsker dere alle en flott adventstid.
Klem Eline

9 kommentarer:

  1. Det var da veldig leit! Vil du ha litt besøk senere i uken? Kan du ha besøk på dagen? Vi kan snakkes på telefon når du orker å snakke litt. Klem, Gro.

    SvarSlett
  2. Å kjære Eline! Så leit.. Håper virkelig de finner ut av det, gir deg god pleie, hvile og at du snart er hjemme igjen. Adventstiden blir annerledes, men du får prøve å gjøre den fin uten å slite deg ut.. Kanskje kan barna få pynte :) Min mamma hadde en operasjon før jul da jeg var 8-10 år og da ble pyntingen min jobb - og sånn ble det også hvert år etterpå :) Julebaksten ordnet jeg og pappa og vi var like stolte begge to..

    Tusen takk for gode ord hos meg, det varmer!

    Tenker på deg og sender en stor god-bedring-klem
    Tove

    SvarSlett
  3. UFFA DÅ SKJØNNE ELINE<3
    DETTE HAR JEG OGSÅ HATT 2 GANGER...EN GANG 3 DAGER PÅ SYKEHUS ,
    DET ER HELT FORFERDELIGT
    TA GODT VARE PÅ DEG SJØL!!!
    JEG SENDER DEG MASSE GODE TANKER OG GOD BEDRINGS KLEMMER<3<3<3

    SvarSlett
  4. Det var tråkigt att läsa att du ligger "inne", käraste Eline.
    Men var vid gott mod,,,snart är du på benen igen!!!
    Jag tänker på dig och ber att du ska få ny kraft och styrka!!!

    STOOOR KRAAAM till dig!!!

    SvarSlett
  5. Men kjære deg da, håper du friskner til fort.
    Men husk at det blir jul uansett, så ta det med ro og ta vare på deg selv.
    God bedring og klem fra Laila

    SvarSlett
  6. Kjøre deg..håper dette går fort over! skal blåse litt blifrisk støv din veg :-)

    God bedring!

    Stor klem :-)

    SvarSlett
  7. En kjempeklem til deg:)
    Dette var ikke noe koselig måẗe å ha advent på.
    Men en må bare ta den tida det trenger,
    å håpe du raskt er i slaget igjen.
    Min bror hadde noe slikt for ikke så lange siden å
    han var skikkelig dårlig. Men det er sikkert flere nivå
    av dette også.
    Ønsker deg riktig god bedring,
    Tenker på deg :)

    SvarSlett
  8. Ja,jag är inne och "hälsar på dig" i dag också,för att se om det fanns några nyheter ifrån dig,kära Eline.
    Hoppas att du mår lite bättre idag!!!

    Här har det snöat något alldeles makalöst,,,men det är vackert med snötyngda grenar och 10 grader kallt.
    En hel del att skotta undan,blir det ju och jag fick köra väldigt sakta till jobbet,i morse.
    Nu är jag ledig tills på fredag eftermiddag,det ska bli skönt!!!

    Tänker på dig!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  9. Virkelig en tøff start på adventstiden å havne i sykehusseng.
    Håper at det retter fort på seg så du kommer snart hjem igjen :)
    Ta det rolig og ta vare på deg selv nå da:)
    Advent og Jul kommer og går uansett, hovedsaken er at du blir frisk.
    Har selv tøffe dager men er jo heldigvis hjemme og delvis oppegående med smertestillende til stadighet :)Så da skal jeg jo ikke klage.
    Masse go bedring til deg:)
    Klem Sissel

    SvarSlett