16 desember 2012

Stormlykt med farger.

IMG_2762

Det har nå blitt tredje søndag i advent og vi har kommet fra besøk i Øslo. Besøket ble avsluttet litt tidligere enn planlagt på grunn av en mulig overanstrengelse fra min side. Heldigvis så ser vi Svigerinne og Bror igjen til helgen. Det gleder vi oss til. ;) Juleferingen sammen med familie,barna, onkel, tante, mormor, morfar, farmor og farfar, vi gleder oss til å feire dagene sammen med dere alle. Men først må det pyntes. Jeg har startet litt som dere ser.

IMG_2763

Nå skal jeg ikke skryte på meg hverken all pyntingen selv og heller ikke julevasken. Vaskedamene tok huset i dag mens vi var borte og kjøkken og bad er skuret fra topp til tå i tillegg til alt det vanlige. Vanvittig deilig. Jammen er jeg heldig som får ekstra hjelp.

Den store flotte julenissen har fått plass i vinduet sammen med stormlykten fra Perfect home. Oppi stormlykten har jeg puttet en stor lysslynge med farger. Det ble så koselig og julete. (Er egentlig julete et ordentlig ord? Hmm…) Både barna og meg ble fornøyde med resultatet. Gardinene har jeg egentlig glemt å vise tidligere. De kom jeg over på Rusta i Sverige til en slikk og ingenting. Jeg tok med meg tre pakker, for planen var å ha de på soverommet. Men så oppdaget jeg at det faktisk var to lengder i hver pakke! Snakk om kupp. Da måtte de testes ut i stuen og lillefugledatter bestemte at de passet supert her. Det gjør de også. De stoore lekre duskene til gardinene (de er ca 20- 30 cm lange) de har vi også funnet i sverige, men det var i Gøteborg. Vi finner stadig fine ting hos nabo landet. ;)

IMG_2764

“Man tager hva man haver og vips så har man laget en ny dekorasjon.”

IMG_2766

Ønsker dere alle en fin adventssøndag.

Klem Eline.

9 kommentarer:

  1. Nydelig dekorasjoner <3 Elsker sånne lys i vase <3
    Sjallu på deg som har vaskedame :) hehe.
    Ha en fortsatt fin 3 advent :)

    Klem Sussa :)

    SvarSlett
  2. HEI SKJØNNE ELINE:)
    SÅ GØY MED SÅNNE KUPP
    HERLIG PYNTET
    HUSK DU MÅ TA DET LITT MEDRO
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. Åhh,,så fint du har det,Eline!!!
    Jag älskar ju färger,så jag tycker jättemycket om din dekoration!!!
    Vad heldig du är som har fått vaskehjälp...jag blir så avundsjuk på dig,Ha,haha,,,du får GÄRNA skicka hit dem till mig...
    Ja,nu börjar det "dra ihop sig" till jul,hoppas att du har fina förjulsdagar och massor med kos!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  4. Er bare innom for og ønske deg en kjempefin bittelille julaften :)

    Kos Sussa :)

    SvarSlett
  5. Ønsker deg og dine en riktig god jul.
    Klem Laila

    SvarSlett
  6. Ønsker dere en Riktig God Jul ♥

    SvarSlett
  7. Det er kjempefint med slike lys i stormlykter, eller en vase.
    Håper du ikke ble dårligere igjen. Tenker på deg vet du.
    Ønsker deg ei herlig julehelg :)
    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  8. Nydelig med alle herlige fargene i lykten.
    Håper du har hatt en strålende jul hittil!
    Ønsker deg fortsatt en fin jul med klem fra meg

    SvarSlett
  9. Innom for å ønske deg en fortsatt god jul :-) Håper du nyter dagene og at kroppen er snill med deg :-) min har desverre sagt litt stopp de siste 14 dagene..er vel all jobbingen fram til jul som har satt sine spor..men det går over :-) Snart håper jeg :-)

    Juleklem ifra meg :-)

    SvarSlett