07 desember 2012

Plastic fantastic.

Jeg rusler litt rundt her hjemme når jeg orker. Så i dag har jeg gjort noen bittesmå forandringer. Jeg har virkelig kost meg med litt interiør igjen. Hærlig. :)
Tidligere i høst fikk jeg en nydelig orkide av min gode venninne Linda da hun kom innom. Nå er den avblomstret og det er jo litt synd for den var så nydelig. Men så kom jeg på at jeg har to grener med sorte orkideer som jeg kunne bruke. Kunstige altså. Fra Sia hvis jeg husker rett. Nå ble orkideen mye koseligere med "blomster" på igjen. Et lite tips hvis man vil friske opp en orkide mens man venter på nye blomster. :)

Ønsker dere alle en fin kveld.
Klem Eline

4 kommentarer:

  1. Ja det var skikkelig mange blomster på den orkideen.
    Er ikke mange blomster som er så triste som orkideer uten blomster. Har etpar nå som jeg satte oppå et høyt skap. Og så har jeg to med knopper. Håper de kommer til jul.
    Går ut fra at din kjære ordner med innkjøpene dine så du får vært litt kreativ. Men husk å ta det med ro da.
    Ønsker deg en riktig god lørdag :)

    SvarSlett
  2. Så lurt det var, kanskje jeg burde prøve også, min står jo her som svarte pinner.

    Pecha Kucha niht anbefales, neste gang er 21 feb. 2013, om du har mulighet.
    Ønsker deg en herlig helg!

    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  3. Flott tips, rart jeg ikke har tenkt på det. Er så mange ganger jeg har kastet orkider fordi jeg ikke har giddi og vente :P hehe. Men det slipper jeg fremover, takk for tipset :)

    Pepperkakehusene kommer nok til og bli rufsete her også i fremtiden, bare Ariel blir litt større :) hehe.

    Ha en fin fredagskveld :)

    Klem Sussa :)

    SvarSlett
  4. Kjempefint! De er liksom så puslete mens man venter på ny blomstring..

    Koselig at du kan pusle med litt småtterier og kose deg med det!

    Pass på deg selv og nyt adventstiden - om enn fra sofaen :)

    Klemmer fra Tove

    SvarSlett