10 desember 2012

Kokosmakroner.

IMG_2720

Jeg har laget kokosmakroner for første gang i dag. Oppskriften fikk jeg av søte Susanne med bloggen Susannes Interiør. Tusen takk for at du la ut oppskriften til meg. ;) Så i dag satte jeg i gang. Det var super enkelt og alle råvarene hadde jeg i skuffene. Tror jeg kunne pisket eggehviten enda stivere, eller brukt eggehviter fra litt mindre egg siden de fløt ut litt. Men så ble de utrolig gode. ;)

IMG_2725 

Ser de ikke deilige ut? Jeg er spent på om barna liker dem, så de står klare å venter på at de skal komme hjem. Koselig å kunne gjøre litt stas på dem etter alt som har skjedd den siste uken. ;)

IMG_2722

Det vakre glass reinsdyret fikk jeg av eieren av en brukthandel en gang. Veldig koselig.

IMG_2723

Ha en flott dag, den tiende dagen i desember. ;)

Klem Eline.

6 kommentarer:

  1. HEI ELINE:))
    Å SÅG VELDIG GODE UT
    HERLIGT PYNTET FAT
    TENKER DI HÅPEFULLE BLIR FORNØYD
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Shh, ikke si det til noen men det ene brettet mitt ble ikke like fine som de på bloggen :P hehe
    Synes dine ble kjempe fine jeg, og ikke minst gode :)
    Å så koselig av deg og nevne meg i innlegget ditt, du er søt du å :)

    Kos og klem fra Sussa :)

    SvarSlett
  3. Kokosmakroner er både enkle å lage og veldig gode.
    Syns du er utrolig som orker dette da når du ikke er i form.
    Ønsker deg ei herlig førjulsuke :)

    SvarSlett
  4. Ja jeg har laget tingene på standen min selv.
    Egentlig bare enkle ting å lage. Er ikek tilhanger
    av innvikla ting. hehe.
    På en stand var det ei som solgte Tilda engler,
    Det er noe pirk som ikke er helt meg.
    Bruker heller ikke mønster når jeg syr,
    Det blir for pirkete. Og dermed blir alle ting unike.
    Litt skjeve og med "karakter" hehe.
    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  5. Hei :-)

    SÅ flinke du har vært i dag :-) deilig med kokosmakroner :-) og godt å kunne gjøre litt slikt også kan jeg tenke meg :-) Ungene ble vel fornøyde også ;-)

    Ønsker deg en flott uke :-)

    Klem

    SvarSlett
  6. Oj,ojoj,,,tänk om man hade kunnat sticka in handen i datorn och tagit en - eller två,,,Ha,haha!!!
    Flinka Eline!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett