01 desember 2012

1 Desember

IMG_2655

Da er det den første dagen i desember. Her i huset er dette alltid en litt spesiell dag, det fordi for 15 år siden på denne dagen ble ei vakker lita jente født. Veslefugledatter er altså 15 år i dag, og slettes ikke så lita lengre. Det er rart å tenke på hvor fort de årene har gått. ;) Gratulerer så mye med dagen, jenta mi.

IMG_2656

De lange flotte lilla Herregårdslysene har jeg nå funnet frem. Jeg har pyntet de med kameornamenter som jeg kjøpte i Stavern en gang. Lilla duk ligger på borden og adventslysene er klare til å bli tent i morgen. Adventstiden er veldig koselig hvis man da ikke må stresse rund etter diverse gjøre mål da. Her er vi heldigvis snart ferdig med julegave innkjøp og det letter ting betraktelig. Det har vært noen effektive shopping dager på meg, samt at Høvdingen har gjort unna en stor del av julehandelen. Det har hjulpet veldig mye. Herlige mannen. ;)

IMG_2658

Formen min er nå betraktelig mye bedre og lyset i tunnellen er på solskinns stadiet. Tusen takk for alle de kjempe koselige kommentarene fra dere. ;)

Ønsker dere en flott lørdag.

Klem Eline.

4 kommentarer:

  1. HEI SKJØNNE ELINE:)
    SÅ GLAD JEG BLE NÅ NÅR FORMEN DIN ER BEDRE!
    GRATULERA TIL JENTA DI I DAG!
    NYDELIGE LYS OG PYNT!
    NYT KVELDEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med dagen til 15 åringen<3
    godt å høre at formen er bra

    ha en fin fin lørdagskveld:-)

    klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer til jenta deres :) Ja, da blir 1 desember enda mere spesiell, håper dere har hatt en fin dag alle sammen :)

    Så bra at du føler deg bedre :)

    Ha en fin lørdagskveld <3

    Klem Sussa :)

    SvarSlett
  4. Først, Gratulerer så mye med dagen til din kjære datter, på etterskudd.
    Så godt å høre at du er i sving igjen. Godt å få unna det en kan så tidlig som mulig.
    Jeg er også stort sett ferdig med julegaver.
    Skal bare sjekke over og pakke inn. Mulig det mangler etpar ting.
    Og så må jeg få avgårde det som skal til utlandet.
    Du har pyntet med nydelige lilla lys.
    Må i gang med litt adventspynting her i dag.
    Rakk det ikke før jeg reiste.
    Ønsker deg en herlig 1. søndag i advent :)

    SvarSlett