26 november 2012

Dager har kommet og dager har gått......

Dager har kommet og dager har gått forbi i stillhet her hos meg. Jeg ble så veldig dårlig etter turen til Korfu og ble sengeliggende....Lenge. Selv ukene passerte sakte forbi mens jeg lå der og ventet på at kroppen min skulle komme tilbake til "seg selv". Noen timer her og der var jeg oppegående og da gjaldt det å lage middag til familien, vaske litt klær eller være der for familien min. For så å måtte ligge time etter time for å prøve å få litt energi igjen.
Nå er det snart seks uker siden jeg klappet sammen, med noen gode dager innimellom, men desverre veldig få. Dette har virkelig vært en tøff og hard periode. Etter så lang tid med sykdom er det ikke lengre like lett å opprettholde den positive tankegangen.....
Jeg har nå tenkt å la tiden jobbe for meg og jobbe hardere med å fokusere på gleden i de små tingene.
Sånn som jul!
Før jeg dro på ferien var jeg godt inni julestemningen, men den har helt forsvunnet. Derfor er det en glede at jeg i dag orket å finne frem PC en for å blogge litt. Men mest gleder jeg meg til å besøke deres blogger. For å få litt inspirasjon og finne julestemningen igjen. For jeg regner jo med at julen har begynt hos dere, i allefall forbredelsene. ;)

Klem fra Eline.

10 kommentarer:

  1. Så leit at du fremdeles er så dårlig. Skulle ønske jeg kunne gjøre noe for å hjelpe deg. Håper det blir bedre snart.

    Klem fra Gro

    SvarSlett
  2. HEI SKJØNNE ELINE:)
    UFFA DÅ SÅ TRIST Å HØRE !
    HÅPER VIRKELIG FORMEN BLIR BEDRE NÅ MIN VENN<3
    JEG KRYSSER FINGRENE FOR DEG!
    KLEMMER I FLENG FRA ELI:))

    SvarSlett
  3. Godt å høre at du er oppe å går igjen, selv om batteriet ikke er helt fullt oppladet. Var koselig å se dere igjen også:-) ha en flotters kveld

    SvarSlett
  4. Hei på dæi!
    Huff det va ikke kjekt å lese at du har vært så dårlig så lenge.Ikke nå kjekt når kroppen bare sier stopp.
    Håpe at formen din kommer sæi i tia framover, og at du føle dæi fin i formen når jula sett inn:)
    Masse god bedring fra mæi til dæi.

    SvarSlett
  5. Jeg har savnet deg.
    Tenkte senest i går på at det var veldig lenge siden du hadde
    gitt lyd fra deg. Så vondt å høre at en slik flott ferietur skal gjøre deg så dårlig.
    Jeg er fryktelig sliten nå. Men vet at når jeg får sovet ei natt
    så er jeg klar for nye arbeidsoppgaver.
    Godt at du kjenner det går fremover, og at du har lyst til å blogge litt.
    Ønsker deg riktig god bedring
    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  6. Veldig trist og høre da at du ikke føler deg helt bra, får håpe du blir bedre.
    Masse god bedring til deg.
    Varme tanker sendes din vei <3 hehe, det rimte litt :)

    Klem Sussa.

    SvarSlett
  7. Hei :-)

    Ikke noe godt når kroppen sier stopp slik.. Håper energien er på vei tilbake og at gleden over de små tingene blir så store at dagene blir lettere for deg :-) Har masse kreativitet osv i meg men fysikken er ikke i sitt ess desverre her heller...Får prøve å gi seg selv litt egenpleie...snart hvertfall :-) Skal "bare" først..

    God bedrings klem ifra meg :-)

    SvarSlett
  8. Å så trist å høre at du fortsatt sliter med formen!
    Krysser fingre for at det bedrer seg dag for dag og at du klarer å nyte førjulstiden. Husk at det er helt greit å legge lista litt lavere..

    Veldig kos å høre fra deg! Bruk tiden på deg selv..

    Stor varm klem fra Tove


    SvarSlett
  9. Kära Eline!!!
    Jag har saknat dig så,men jag tänkte att det var något sådant här,du råkat ut för...
    Så skönt att få ett "livstecken" ifrån dig!!!
    Du finns i mina tankar och böner och jag ber att du ska bli beklädd med Kraft ifrån Höjden,till både Ande,Kropp och Själ!!!

    Själv har jag nu inget lagringsutrymme mer,för att kunna ladda upp nya foton på Bloggen.
    Måste köpa mer utrymme,står det...
    Jag får fundera på hur jag ska göra...

    Lev i nuet,Eline.
    Känn ingen oro eller stress,,,det är som du skriver, glädjen i de små tingen och gemenskapen med nära och kära som betyder något,,,inte all pynt,prål och "måsten", som vi människor hittar på!!!
    På Hilleborg blir det mindre och mindre av den varan,allteftersom åren går...
    Det är bättre att man orkar bry sig om varandra,än att sitta helt utsjasad på julaftonskvällen...


    Jag önskar dig och de dina en fridfull 1:a adventshelg!!!
    KRAAAMAAAR!!!



    SvarSlett
  10. Hei :-)

    Ønsker deg en flott helg :-) Håper formen er bedre :-)

    Klem

    SvarSlett