11 oktober 2012

Vinnerne er:

IMG_2296

Først vil jeg takke dere alle for at dere deltok i min lille giveaway. Veldig moro at så mange nye har funnet bloggen min og at det har kommet så mange nye følgere. Velkommen. ;)

Så er det veldig koselig at så mange av mine bloggerinner som ofte er innom meg også ble med på giveawayen. Tusen takk alle sammen. ;)

IMG_2297

Eldstedatteren som er hjemme i dag ble trekknings fullmekting. Vi valgte å trekke skiltene med rammer først. Første vinneren er her på vei opp av skrinet……

IMG_2298

Solstråla! Gratulerer så mye til Solstråla, du har vunnet et skilt og en liten ramme. ;)

Bloggen til Solstråla finner du her. Blomster i livets hage. Titt gjerne innom henne.

IMG_2299

Marguerite! Gratulerer så mye du har vunnet et skilt og en liten søt ramme. ;)

Marguerites blogg finner du her. Livet på Hilleborg. Ta en titt innom da vel.

IMG_2300

Truls!! Gratulerer så mye Truls, du har vunnet puten. ;)

Gratulerer så mye til vinnerne. Solstråla og Marguerite, kan dere sende meg adressene deres på mail?. Så sendes gavene så fort jeg får adressene.

Ha en fantastisk dag.

Klem Eline. ;)

2 kommentarer:

  1. WOOOOOOOOOOW!!!
    HURRA,vad jag är glad!!!
    Tänk att lilla jag vann,,,kan knappt tro det!!!
    Men det blir väl dyrt för dig,Eline att skicka paket till Sverige???
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  2. Oi,,,det var overraskende,,,sååå lenge siden jeg har vunnet noe.Tusen takk.
    Ønsker deg en fin helg i nydelig høstvær♥
    Klem fra Sol♥

    SvarSlett