08 oktober 2012

Sneak peek.

Nå har vi satt oss godt nedi sofaen og slapper av. Vi har hatt en ryddesjau i kjelleren og det trengtes virkelig. Deilig å få unna ting som ødelagte kofferter, på begynte prosjekter som aldri ble til noe. Gammelt tøy og annet som man sparer på til ingen nytte.
Kanskje jeg nå kan få litt orden på hobby sakene mine, det er lov å håpe i alle fall.
Men det er ikke kjeller rotet dere skal få se på, men lampen over stue bordet. Lampen kom vi over i Gøteborg da vi var der på helge tur. Høvdingen var ikke veldig begeistret for den gamle så da han foreslo denne var vi enige på et blunk. ;-) Jeg er så fornøyd. Lysekronen med skjerm er lekker og glamorøs.

Ønsker dere en fin kveld :)
Klem Eline

7 kommentarer:

  1. Litt deilig med slike skippertak. :-)

    En herlig blogg du har! Skal kose meg nedover her nå! Lagt meg til som følger her hos deg! :-)

    Mvh Hilde.

    SvarSlett
  2. vi fikk unna litt fra kjelleren i går!
    10 bossekker...
    lampen var knall tøff!
    klem fra eli:)

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å se mer. :-) Må gjerne komme hit å rydde. Er værst på loftet, så kanskje det kunne være spennende? :-))))

    SvarSlett
  4. Gleder meg til å se mer. :-) Må gjerne komme hit å rydde. Er værst på loftet, så kanskje det kunne være spennende? :-))))

    SvarSlett
  5. Snyggt Eline!!!
    Jag och Kalle röjde i vår källare hela lördagen,,,puh,,,men vad skönt det kändes,när det var färdigt!!!
    Det har legat som ett stort,svart moln över mig,,,men nu är det borta och det känns så HÄRLIGT BEFRIANDE,Ha,hahahaha!!!
    Ja,du förstår säkert vad jag menar...
    God Natt,säger jag härifrån nu,,,Sov Gott!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  6. Spennende!
    GLEDER meg til å få se resten :)

    Håper du har hatt en fin mandag :)

    SvarSlett
  7. Den så skikkelig stilig ut :)
    Gleder meg til og se den onkli :D

    Klem Sussa :)

    SvarSlett