03 oktober 2012

På en regnværs dag…

IMG_2204

Er det koselig å sitte inne med en kopp te og en flott blomsterbukett. Buketten er det faktisk Høvdingen som har kjøpt og satt sammen. Han kjøpte tre forskjellige buketter som han danderte sammen. Jeg må si jeg ble litt imponert. For dette var noe han fant ut at han skulle gjøre helt selv men det med danderingen imponerte meg mest da. Hærlige mannen. ;)

IMG_2207

Nydelig farge på liljene.

IMG_2208

Her hos oss er det skikkelig høstvær i dag. Det pøsregner og blåser. Regndråpene renner nedover vinuet. Perfekt vær til å være inne i. En fin dag til å finne frem prosjekter og jobbe litt med dem. Jeg har flere ting som er under maling og en liten ting som ble med hjem fra bruktbutikken her om dagen. Den har jeg en plan med og de andre tingene som ble med hjem.. Da må jeg bare lage litt sjokolademousse før jeg kan vise de frem. ;)

IMG_2206

Ønsker dere en fin høstdag.

Klem Eline. ;)

7 kommentarer:

  1. Du verden for en flink mann.
    Den buketten var nydelig. Ja det er godt å ha noen fint å se på i dag. Her regner det også, men det blåser ikke, enda. Har ryddet litt på syrommet i dag og begynt på et nytt prosjekt. Kanskje en julegave. Får se om det er noen den kan passe til når den blir ferdig.
    Høres godt ut med sjokolademusse, men jeg får nøye meg med en sjokoladebit, eller flere, hehe.
    Skal snart i dusjen og på jobb.
    Ha en herlig ettermiddag :)

    SvarSlett
  2. Snille høvdingen din :-). Så flott bukett. Liljene dufter så deilig. En av mine favoritter. Jeg pleier å knipe av de brunorange støvbærerne, for jeg har opplevd å få ødelagt en duk pga dryss fra den. Ha en deilig høstdag du også.

    SvarSlett
  3. Varför har du fått blommor,Eline,,,fyller du år??? Ha,hahaha!!!
    Eller är Hövdingen som Kalle,som kommer med blommor ibland ändå,utan någon "anledning"???
    Det var en otroligt vacker sammansättning, som du är väl värd!!!
    Ja,vad gör det då att det regnar,när man har så fin fägring inne, att vila ögonen på???
    Önskar dig en "koselig" Onsdagskväll!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  4. HERLIGT Å FÅ BLOMSTER MED SÅÅÅ MASSE OMTANKE!
    FLINKE MANN:))
    KLEM FRA ELI:)9

    SvarSlett
  5. Så heldig du er som har fått sååå vakre blomster, fargene var bare helt skjønne!:)Kveldshilsen fra Else Britt:)

    SvarSlett
  6. Så nydelige blomster :) Elsker liljene, navnet mitt betyr lilje, hehe.
    Her er det også møkkavær, litt koselig også da :)

    Macroner kan være litt tricky, har laget det en del ganger før jeg fikk det til onkli, men se på videoer på youtube, da er det lettere og få de perfekt :)

    Ha en fin høstkveld du også :)
    Klemmer fra meg :)

    SvarSlett
  7. Heipå dæi!
    For en herlig bukett du har fått da!E så koselig å få blomster:) Og liljen va jo bare fantastisk fin:)
    Tusen takk for fine ord inne hos mæi:)Har masse stoff igjen av colargol,så plutselig syr æi en voksenkjole eller nå¨anna av det..hehe;)
    Fin dag ønskes din vei

    SvarSlett