10 oktober 2012

Nymalt stue.

IMG_2278
Nå er jeg ferdig med å male stuen. Riktig nok ikke hele men den lille delen. Fargen heter Muskatnøtt og er en dyp brun farge. Nesten litt kokesjokolade aktig. Helt nydelig farge å jeg ble så fornøyd. Når jeg kom til Fargeriket så forandret jeg den opprinnelige fargen som jeg hadde tenkt å ha. Til denne som hadde en dypere brunfarge, jeg ble så utrolig fornøyd. Tenk at resten av familien også likte fargen, kjempemoro. ;)
IMG_2279
Så her i kroken sitter jeg nå å blogger dette innlegget. Synes dere det ble fint?
IMG_2281
Litt tomt på veggene enda fordi jeg har lyst til å forandre litt her. Men jeg vet ikke helt enda hva jeg vil ha, så da får det bli litt tomt en stund. Pusen derimot har ikke vært fornøyd med påfunnet mitt. Han har rett og slett rømt stua. He he, men nå i dag har han kommet snikende tilbake.
De lyse skinn lenestolene har jeg renset skinnet på og behandlet igjen etterpå. Veldig godt å ha fått gjort det.
IMG_2288 
Husk å melde deg på giveawayen min HER. Jeg tenker at jeg trekker vinnerne i morgen slik at jeg får sendt gavene før helgen.
Ha en fin kveld da dere. ;)
Klem Eline.

6 kommentarer:

  1. DER ER DU JO FERDIG!
    LEKKERT BLE DET !EN SUPERKOSELIGE KROK!
    JEG HAR FARGEN I GANGEN:)
    KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett
  2. Hyggelig med kommentar hos meg. Lampeskjermen begynner å ta form og den passer faktisk også (flaks). Bare å sette igang å strikke.
    muskattnøtt er en herlig farge liker den veldig godt selv. Hyggelig del av stuen det du viser på bildene.
    Hilsen Elin

    SvarSlett
  3. Så fint det ble......du e superduper flink.
    Klem :-)

    SvarSlett
  4. JA det ble kjempefint. Du er flink.
    Men jeg syns det såg grått ut på bilde i går, hehe.
    Den brunfargen var jo flott.
    Som sagt, jeg er imponert.
    Nesten så jeg får lyst til å kaste meg i det å
    male den andre stua vår også. Men er redd jeg
    ødelegger armene for resten av året da.
    Må har litt armer igjen til litt julevask og baking også.
    jaja, jeg får heller holde meg i skinnet.
    Etter jeg kom fra jobb i kveld har jeg bakt ei sjokoladekake
    jeg for lenge siden lovet å bake til et møte i morgen.
    Måtte gjøre det i dag siden vi reiser til Jæren midt på dagen i morgen.
    Må ha litt tid til pakking og litt opprydding her også før vi reiser.
    Ønsker deg ei herlig helg nå siden jeg ikke blir på bloggen igjen
    før søndag kveld Hjelp, hehe.
    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  5. Ahhh - så RÅ-LEKKERT!!
    For en fin farge og så flink du er. Full av pågangsmot :)

    Så morro med "NY" stue :)

    Og ja, klart jeg vil delta på Giveaway. Vært litt crasy med masse jobb og full shining i kjelleren for feiring av 9 år i morgen med 18 små jenter og feiring av 12 år med 10stk på fredag! Puhhh... Men kos også :)

    Ha en skjønn morgendag og kos deg med lekkert fargevalg :)

    Klem til deg fra Tove

    PS! Og så morro at de legger merke til håndkledet ;)

    SvarSlett
  6. Jag måste säga,,,med uppriktigt hjärta,,,att detta blev så JÄTTEFINT!!!
    Jag är riktigt avundsjuk,Eline,,,faktiskt skulle jag vilja ha en sådan färg,,,nu när jag sett detta,,,i vår egen "stue"!!
    KOM HIT OCH MÅLA HÄR OCKSÅ,Ha,hahaha!!!
    Nu får du ha en skön dag,,,vila och beundra ditt fantastiska arbete!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett