09 oktober 2012

Når katten er borte danser musene på bordet,

IMG_2253

Vel, nesten slik har det vært her i dag. Når familien og Høvdingen dro på jobb og skole, satte jeg i gang med et skikkelig prosjekt. Male stuen, vel ikke hele men halvdelen. Vi har en stue som er i vinkel og den ene delen har jeg hatt lyst til å male lenge. Alt ble skrudd ned av veggene, veggene ble vasket og så var det bare å sette i gang. Riktignok var to av barna hjemme i dag, en med magevondt og en med en vond skulder. Gutta var nede i kjellerstuen mens jeg herjet rundt her oppe så det gikk en stund før de fikk med seg hva som skjedde. Hi hi, de ble litt overrasket kan man si. ;) Overrasket ble resten av familien også da de kom hjem, til ny farge på stua. Utrolig nok så ble det positiv respons fra alle.

IMG_2267

Slik har det altså sett ut i suen min i dag. Nå er strøk nr to ferdig. Vel nesten, mangler bare litt rundt verandadøren og det skal jeg ta i morgen.Jeg har nok tappet for mye av energibanken i dag, men det er det verdt for å få nymalt stue. Jippi. ;)

Tusen takk alle dere for kjempekoselige kommentarer på de siste innleggene mine. Velkommen til nye følgere.

Ikke glem giveawayen da, det er bare å skrive en kommentar på dette innlegget, så er du med.

Ønsker dere alle en strålende fin kveld. ;)

Klem Eline.

5 kommentarer:

  1. Ah så morro :) Da får du ta med datteren din på kjøkkenet en dag, og sette igang :) hehe

    Den fargen var skikkelig fin :) Kunne tenke meg slik farge i spisetuen vår selv :)

    Klem Sussa :)

    SvarSlett
  2. Ja,det var ingen dålig dans,medan katten var borta,,,Ha,hahahaha!!!
    Var får du all din energi ifrån???
    Jättesnygg färg,,,klart att du fick positiv respons!!!
    Duktiga,flinka,fina Eline,,,Tack för att vi fick se detta!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  3. Ja du overrasker stadig. Jammen har du vært flink. Flott blir det også.
    Grått er jo en populær farge nå. Håper du har overskudd nok til å gjøre deg ferdig i morgen.
    Lykke til, håper det går bra :)
    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  4. Så spennende altså.. med ny farge! Det er alltid så kjekt å fornye litt!:)Hilsen Else Britt:)

    SvarSlett
  5. Å SKJØNNE ELINE !
    SÅ FINT DETTE BLIR!
    HERLIGT Å FÅ GJORT SÅNN SOM EN HAR TENKT PÅ !
    HUSK ROMA BLE IKKJE BYGD PÅ EN DAG VENNEN...TENK PÅ HELSA DI <3
    KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett