11 oktober 2012

Mini Make over.

IMG_2276

En liten makeover ble til mens jeg enda hadde maling igjen på malebrettet. Litt gøy må man jo ha det. Hi hi.. På muren ved peisen henger denne lille hyllen med speil/lysestake. Dette settet har fulgt meg nå i rundt ti år. Jeg kjøpte det en gang på Stabbursbua, som ligger mellom Larvik og Sandefjord. Den gang var det brunt, og senere ble det sprayet i sølv.

 

IMG_2292

Nå har det blitt malt i Muskatnøtt. Hjerteranken, eller hva den planten nå heter har vokst seg skikkelig lang så jeg har hengt den opp litt i armen til lyset. Den hang nedover tidligere men nådde nesten gulvet nå, så det var greit å få den litt opp.

IMG_2293

Den lille pokal potten har også fulgt meg i mange år. Har du ting som følger deg år etter år?

IMG_2294

En liten øyenstikker som bor sammen med alle hjertene. ;)

IMG_2295

Ønsker dere alle en riktig fin dag.

Klem Eline. ;)

7 kommentarer:

  1. Mycket vackert,Eline!!!
    Du har verkligen känsla för stil!!!

    (Något som följt mig i 40 år är:
    Kalle,,,men han räknas väl inte till "tingen",Ha,hahaha!!!)

    Önskar er er fin kväll i ert underbara hem!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  2. Så fint det ble :)
    Enig med hun over her, du har bra stil :)

    Klem fra Sussa.

    SvarSlett
  3. Så fint det ble med et på en hvit vegg.
    Ser fortsatt grå ut den brunfargen din,
    men nå vet jeg slik noen lunde hvordan den ser ut.
    Ikke lett å gjengi farge på bloggen syns jeg.
    Kjørte forbi Larvik i dag, og da tenkte jeg på deg.
    De siste gangene har vi kjørt om Oslo når vi skal hjem,
    og det er faktisk raskere enn å kjøre opp mot Hokksund fra Larvik.
    Og vi som har kjørt opp ved Larvik i mange år. Sikkert lurt å ikke kjøre om
    Oslo i den værste rushtida, Men i dag gikk det veldig radig.
    Ha ei herlig uke :)

    SvarSlett
  4. HEI:)
    HERLIGT MED MALING:)
    FORNYER DET MESSTE PÅ 123:)
    HERLIGE BILDER!
    KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett
  5. Så fint det ble !
    Flott hjerteranke ... en av mine favoritter.
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  6. Kjempefint! Ikke alltid de store forandringene som skal til. Kosleig med "ny" stue hos deg :)
    Elsker hjerteranke og har flere rundt om :)

    Fiiin torsdag og snart helg til deg :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  7. Heipå dæi!
    Gøy å fikse litt på ting:)
    Likte øyenstikkeren din godt;)
    Ønske dæi en fin fin dag

    SvarSlett