08 oktober 2012

Jeg feirer med Giveaway.

IMG_2252

Nå vil jeg feire bloggen min. Det er over fire år siden jeg skrev mitt første innlegg og nå har jeg skrevet over fire hundre av dem. Helt utrolig. Så nå vil jeg gi noe tilbake til mine lesere og med bloggere. Jeg kommer til å trekke tre vinnere.

IMG_2253

En vinner vil få denne søte puten, som ble kjøpt i en helt ny butikk som het Feel. Jeg tror den er 50*50 cm. Stor og med et veldig lekkert stoff.

IMG_2255

Gave nummer to er skilt og en liten ramme.

IMG_2256

Gave nummer tre er et annet skilt og en liten ramme.

IMG_2258

Reglene på min giveaway er veldig enkle. Det er bare å legge en kommentar igjen på dette innlegget så er du med.

Du trenger ikke å dele innlegget men hvis du ønsker å gjøre det er det helt greit.

Du trenger ikke å legge deg til som følger, hvis du ikke ønsker det. Altså skriv en kommentar på innlegget så er du med på giveawayen.

Lykke til. Smilefjes som blunker

Klem Eline. ;)

19 kommentarer:

  1. Så fine giveaways du har:-D og ikke minst Gratulerer med over 400 innlegg. Har jo fulgt bloggen din fra dag ein......og det kommer jeg til å fortsette med.
    Ha en fin fin dag:-)

    SvarSlett
  2. GRATULERAR till dina 400 inlägg,Eline!!! Fantastiskt!!!
    Det var fina giveaways du har att fira detta med...

    I dag har vi haft strålande oktoberväder på förmiddagen,men då jobbade jag,nu i eftermiddag när jag är ledig,mulnar det på,,,TYPISKT!!!,,,men jag får ta och gå ut och få lite friskluft och motion ändå...
    Hoppas ni har fint väder och att du har en härlig dag!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  3. Ooo jeg er jo selvfølgelig med!
    Lekre premier, og dessuten er jeg en sucker for skilt. hihi

    Måtte mandagen din være fantastisk!
    Klem

    SvarSlett
  4. Grattis, Eline:)
    Denne vil jeg gjerne være med på:)
    Har jo fulgt den hærlige bloggen din siden starten:))
    Flotte premier du har ...den puten ..liker D:)
    Ha en fin høstferie
    klem sissel

    SvarSlett
  5. Å SKJØNNE ELINE :))
    SÅ HERLIGE GAVER !
    PUTEN VAR VIRKELIG VAKKER!
    ØNSKER DEG EN VAKKER DEG!
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med 400 flotte innlegg! Så fine premier du har valgt ut :-). Selvsagt vil jeg gjerne være med på din giveaway. Klem

    SvarSlett
  7. De kjeksene anbefaler jeg virkelig :) Prøv de ut med datteren din og fortell meg hva dere synes :)

    Jeg deltar så klart med i giveawayen din :) Og så flotte premier :D Håper jeg vinner *Krysser fingrene*

    Ha en fortsatt fin dag :)

    Klem Susanne

    SvarSlett
  8. En flott blogg,som jeg tilfeldig kom over i en svensk blogg,,,,sånn er det.
    Koselig å bli bedre kjent med deg.
    Og så spennende med giveaway,,,flotte premier,,,tvi,tvi.
    Goe varme klem fra Sol

    SvarSlett
  9. Gratulerer :)
    Så nydelig pute!

    Follow your heart and your dreams will come true ;)

    SvarSlett
  10. Grattis med 4 års jubileeum;)
    For noen flotte gaver!
    Her er det bare å rysse fingrene;)

    God mandagskveld:)

    SvarSlett
  11. Ja dette vil jeg jo være med på.
    Gratulerer med 4 års blogging.
    Ja det er vært å feire. Et flott tall med 400 innlegg.
    En flott samling gaver du gir bort også.
    Nydelige ting,
    Ønsker deg ei god uke :)

    SvarSlett
  12. Gratulerer så mye:)Vil gjerne være med på denne flotte giveawayen!
    Hilsen Camilla
    camillakarlsen78@yahoo.com

    SvarSlett
  13. Så spennende! Hiver meg med!
    Klem Hilde.

    SvarSlett
  14. Gratulerer med 4 år og 400 innlegg. Bloggen din er spennende å følge , flotte kontraster oppi alt det hvite. og du gjør det med stil.
    Klem Laila

    SvarSlett
  15. Grattis med 4 år ;)
    Jeg vil være med i trekningen!
    Vil du vinne et års-abonnement på BoligPluss til deg selv eller en venn
    kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette ♥

    SvarSlett
  16. Så koselig at jeg fant bloggen din.
    Vil gjerne bli med på giveaway hos deg .
    Flotte ting du gir bort.
    gleder meg til å følge deg videre.
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  17. Gratulerer med dine 400 første innlegg og dine fire år.Det er alltid koselig å starte IPAD bruken med en tur innom bloggen din. Truls

    SvarSlett
  18. GRATULERER! Flott blogg og verdens koseligste jente - det er du det :)

    Jeg er gjerne med på Giveaway.
    Lekre gevinster og supersjarmerende pute :)

    Klem klem
    Tove

    SvarSlett
  19. Heihei:)
    Gratulerer med så fine tall,du har ein veldig fin blogg og eg legger meg til som følger så eg kan følge deg videre:)
    Flotte premier!puta var så skjønn:)
    Ønsker deg ein flott dag!
    Klem fra Lillian. Eg har ein giveaway hos meg og visst du har lyst å være med!

    SvarSlett