01 oktober 2012

Høstfarger.

IMG_2182

Veslefuglemor og jeg har nå vært ute på en lang tur i skogen. Vi skulle ordne med ny logg på cachen som heter tut, tut. Grunnen til at den heter det er fordi den ligger på en lite jernbanebro midt i skogen i en barnevennlig løype. Dette er en flott skog og mye brukt av folk i området. Vi kom over en stålorm, som la seg helt stille slik at vi fikk tatt bilder. ;) Vi fant en helt ny vei å gå, og det var jo gøy. Vi så mange flotte busker og trær i høstens gallafarger.

IMG_2183

Men det viktigste var nok praten oss to i mellom. Vi to helt alene er jo ikke så ofte det skjer. Men jeg prøver stadig å finne på små ting sammen med hver enkelt av barna. Slik at det blir litt alenetid. I et hus med så mange så tror jeg at det er veldig viktig. Frøknen bestemte hvor langt vi skulle gå og da vi igjen nærmet oss hjemme, så ville hun gå enda en lite løype så da gjorde vi det.

IMG_2187

Høstfargene nå er bare helt fantastiske. Jeg må si jeg elsker høsten og det gir meg påfyll av energi med disse vakre fargene. Deilig er det også med høstferie. Dagen i dag har blitt brukt til sykkeltur. Da var vi fire først på turen senere tre. Lang flott skogstur med datteren mens Høvdingen la opp ledninger og holdt på ute. Kjøring av eldstefuglesønn som skulle dra til London med kjæresten i dag. Pluss et par små ærender.

IMG_2189

Men nå er jeg ganske sliten på en fin måte. ;) Det har vært en flott dag.

Kos dere med høstfargene.

Klem Eline.

11 kommentarer:

  1. Ja det må jeg si har vært en aktiv dag.
    Jammen har du fått trimmet deg.
    Kjempeflott at du er bevist på å bruke
    litt alenetid på hver av ungene.
    Høres veldig koselig ut.
    Ønsker deg en god kveld :)

    SvarSlett
  2. Fantastiske høstfarger, nydelige bilder!:)Kikker innom deg fra Humlehagen.:)Hilsen Else Britt:)

    SvarSlett
  3. Hei på dæi!
    SÅ hærlige høstfarger!
    Og så koselig det hørtes med tur da.
    Viktig å ta sæi tid til kvært enkelt av ongan,og det virke det som du e flink til.

    SvarSlett
  4. Så koselig at du tok deg tid til og kommentere på bloggen min ♥ Det setter jeg kjempe pris på :)

    For noen flotte høstbilder :) Ah, høsten er bare helt nydelig.

    Ha en fortsatt fin kveld du også!

    Høst klemmer fra Susanne.

    SvarSlett
  5. Jeg tok meg også den frihet til og følge bloggen din videre :)

    SvarSlett
  6. TACK, för bilderna ifrån Edinburgh,middagstips och nu dessa underbara naturbilder, på höstens färgfyrvekeri!!!
    Skogspromenader och cykelturer minsann,,,där ligger jag i lä,,,jag borde nog ta efter dig,Eline!!!
    Fint att du har ensamtid med barnen,,,det lönar sig i längden och är så värdefullt!!!
    Önskar dig och de dina en fortsatt fin och skön vecka!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  7. Åhhh så fiiiint! Vakre farger, høsten er bare helt unik :)

    Kjøttkakene ser kjempegode ut, takk for oppskrift.
    Og morro å se biilder fra turen deres. Kos!

    Ha en fin høstuke og ferie!

    Jeg nyter min husmorferie (om enn hjemme og p¨å jobb :)

    Klemmer fra Tove

    SvarSlett
  8. Hei!
    Nydelige høstbilder!
    Likte headeren din veldig godt også!
    Ha en skjønn dag!

    Klem Camilla.

    SvarSlett
  9. Så nedlige bildet :)

    Deilig med kvalitetstid, tror også det er kjempeviktig ...

    Nå har vi ligget strak noen dager alle sammen her i heimen, men i dag er det jobb og barnehage igjen...
    Senvakt for min del - og det er noe dritt :(

    Ha en finfin dag snuppa ;)
    *klemmer*

    SvarSlett
  10. Nydelige bilder,og deilige høst farger..

    Ja kjøkkenet er husets hjerte hos oss:)

    Jeg elsker mat,og selvfølgelig å lage mat.

    Syns også det er koselig å ha med barna på matlagingen:)

    Nyt dagen!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  11. Hei på deg.
    Herlige høstfarger og fantastiske nydelige bilder!
    Ønsker deg en riktig fin kveld, og en fortsatt glad uke ;)
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett