18 oktober 2012

Deilige Korfu.

Det ble litt stille fra meg her på bloggen, det har sin helt naturlige grunn siden jeg nå befinner meg på Korfu. :)
Søndag satte Høvdingen og meg oss på flyet til Korfu. De første dagene var det en del regn og mye fantastisk tordenvær. Fantastisk å se på men det gjorde dessverre at Internettet ble liggende nede. I går kom det opp igjen.
Hotellet vi bor på heter Corfu Imperial og har fem stjerner. Et flott hotel i vakre omgivelser.
Dette er altså min bursdagsgave til Høvdingen. Han ønsket seg en kjærestetur og det fikk han. Nå skal det sies at det er han som er familiens reiseleder så turen bestilte han, og jammen er han utrolig flink til å finne fantastiske hoteller til en rimelig penge.
:)
Tusen takk til Fuglemormoren og Høvdingfarmoren som er hjemme med barna, uten dere hadde vi ikke kunnet dratt på tur.
Ønsker dere alle en fantastisk dag fra stranden her ved hotellet.
Klem Eline. :)

7 kommentarer:

  1. FORTSETT Å KOSE DERE MAX!!!
    KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett
  2. Det såg jammen godt ut å kunne sitte ved vannet å vifte med tærne nå.
    Her er det fyring og ullklær som gjelder.
    Ellers har vi det bra, hehe.
    Ja vi hadde en flott tur. Fint vær fra vi reiste til vi var på tur hjem igjen.
    Regnet mye av turen hjem, litt slitsomt å kjøre i regnvær, men det gikk.
    Dere får kose dere masse på resten av turen :)

    SvarSlett
  3. Så deilig! Kos dere! Klem, Gro.

    SvarSlett
  4. Åhhh,,,tänk att du är på Korfu!!!
    Du var ju nyss i England,,,väldigt vad du flaxar och far,Ha,hahahaha!!!
    Men det är dig väl unnat!!!
    Är det dina små söta fötter,som solar sig och känner sig fria,,,medan vi andra får stänga in våra i tjocka strumpor och stövlar...
    Njuuut av din ledighet tillsammans med din älskade "Hövding",ta väl tillvara på varje dag,hemma väntar kyla,mörker och snart vinter...
    Var rädda om er!!!
    KRAAAM (från en något avundsjuk Marguerite),Hi,hihi!!!

    SvarSlett
  5. Heldige dere! Har vært på Korfu (Moraitika) en gang, men da ble jeg innlagt på sykehus med sprukket blindtarm. Så jeg rakk ikke å få sett mer enn hotellet og stranda..

    Kos dere

    Klemmer fra Lottemora

    SvarSlett
  6. Så ikke vondt ut i det hele tatt:-D kos dere masse videre.
    STOOOR KLEM

    SvarSlett
  7. Ahh nå fikk jeg utrolig lyst til og bade :)
    Blir "isbading" det da, for her er det minus :(

    Håper dere koste dere på tur :)

    Klemmer Sussa.

    SvarSlett