07 september 2012

Welcom to my budoir.

IMG_1876

Siden jeg er så godt i gang med innlegg om puter så tenkte jeg å legge ut bilder fra soverommet. De nye putene som jeg har “laget” er på plass. Hotellputene, sengetøyet og sengeteppet er fra Kid. Puten med damen på er fra Skeidar og ugleputen er fra Kremmerhuset. Velurputene er fra H&M ;) med glittersteiner fra Ebay. En salig røre av tekstiler fra forskjellige plasser.
IMG_1878

De cheriserosa velurputene med rhinestone fjæren på, har kommet seg på plass. Cheriesrosa er ikke den mest vanlige fargen hos meg men både Høvdingen og meg liker denne fargen. Så da tenkte jeg at dette kunne friske opp soverommet vårt. Puffene under sengebenken fikk jeg av en snill venninne og pusset opp.
IMG_1879

Oppfrisket skal jeg si det ble. En sprek farge som livet opp. Lyset fant jeg i en Meny butikk og er helt lik i fargen. Det passet helt supert.
IMG_1883

Det er rart med det. Jeg begynner nå å bli vant til å redigere bildene på et oppdatert Picasa program, og skrive innleggene i Live writer. Her kan jeg nok leke meg mye mer enn jeg gjør, men det føles ikke som en utrolig lang prosess å lage et innlegg. Men tid det tar det, og slik kommer det nok til å være. Heldigvis at ting går lettere med litt øvelse. ;)
IMG_1889

Her er nattbordet mitt. Smykkeskrin og vekkerklokke. Både klokken og smykke boksen er i gjennomsiktig plast. Boksen har jeg blitt veldig glad i for jeg ser lett hvor dagens smykke befinner seg. Lett å holde orden og hver del har sitt tema. Ringer, smykker og armbånd. Jeg skaffet meg enda en slik eske som bor i skuffen for å romme alt smått som det bare blir rot av men som man trenger å ha. De er bare veldig kjekke.
IMG_1890 

Enkelt å finne det lekreste tilbehøret til dagens antrekk.
IMG_1891

For et par dager siden skrev jeg innlegget 15 tegn på at bloggen min suger. Jeg har fått en helt overveldende respons. Tusen takk til dere alle som har vært innom å kommentert. Jeg ble helt rørt over alle de flotte ordene, tilbakemeldingene og kommentarene deres. Jeg skrev det med en mengde følelser for jeg ble provosert og irritert over listen. Jeg tenker jo ofte at jeg kan lære meg nye ting slik at bloggen min kan bli bedre. Den har jo både forandret seg over tid og jeg har forandret med sammen med den. Det å da lese at 15 punkter sier at jeg har en dårlig blogg, gav meg noe å tenke på. Litt sarkasme og humor prøvde jeg også å legge inn. Om jeg lykkes med det vet jeg ikke men Høvdingen lo godt da han lest avsnittet om mangelen på hatmail. Jeg er veldig glad for at jeg ikke har fått det, det må jeg bare si.
Men det jeg gjerne vil si er at dere som besøker meg er bare helt FANTASTISKE. ;) Tusen Takk kjære dere.
Ønsker dere en flott fredag og en vidunderlig helg. Klem Eline. ;)

4 kommentarer:

  1. titt tei:)
    så stiligt dere har det på soveromet !
    klem fra Eli:)

    SvarSlett
  2. Masse nye puter hos dere nå - koselig. :-)

    Bra at du ikke synes at bloggen din suger, for det gjør den jo ikke.

    Var redd for at du tok listen seriøst, ikke alltid så lett å lese sarkasme og humor. Ble litt redd du tok det alvorlig jeg. :-) Dette til tross for at jeg jo ikke trodde at du hadde ambisjoner om å være verdens beste blogger, men rett og slett koser deg med bloggen din.

    Fortsett å kos deg med bloggen din, og la oss andre ha en hyggelig stund når vi stikker innom. Hos meg er det litt stille nå, men det kommer snart et innlegg om mine puter. Du har sett en, men det kommer to til. :-)

    God helg!

    SvarSlett
  3. Det er et stilig soverom dere har. Du har en gjennomført stil.
    Syns de rosa putene passet veldig godt inn.
    Jeg skal lage et lite innlegg i dag om maleprosesen.
    Men jeg syns ikke set er så spennede å lage innlegg om
    halvferdige ting.
    Men det begynner å komme seg. Gleder meg som en unge til
    få møblene på plass å begynne å dekorere.
    Vil ønske deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  4. Jeg og vil ha et fint soverom!!!! :(
    Har planene klar, og har fortalt det gang på gang hvordan jeg vil at det skal se ut, men HVER gang jeg kommer inn der, har det ikke skjedd en dritt!!!!! ;)

    Herlige puter, og knallfine farger! Du er så god på den der mystiskromantiske stemningen! *Love it*

    Veeel, tror bloggen min også suger :( Jeg får ingen hverken fine eller slemme mail.... *Kanskje like greit egentlig*

    Ha en strålene helg fugledamen! Og pass den for den jaktende katten :P

    *klemmer*

    SvarSlett