26 september 2012

Today has been cancelled.

IMG_1971

Jeg har avlyst dagen.

Rett og slett. Kroppen tar nå en sikkelig hevn for alle sprellene jeg gjorde i helgen. Vi har vært på firmatur til Edinburgh og det ble en kjempe fin tur. Heldig med været var vi også. Lørdag og søndag hadde vi sol og regnet kom da vi satte oss på bussen til flyplassen mandagen. Jeg reiste til og med uten “støtteapparat” altså uten krykkene. Nå kan jeg vel innrømme at det nok ikke var min lureste ide, for jeg hadde trengt de på veien hjemover.

Men guri så deilig det var å for en gangs skyld å dra på tur uten krykker og til og med i skoletter med hæl. “Lykke.” Jeg har virkelig kunne late som jeg er helt normal og fungerer akurat som alle andre. Helt til mandagen, da ble jeg ordentlig dårlig og kunne ikke late som lengre. Jeg er ganske god på å late som jeg er i bra form, derfor blir mange veldig overasket når de oppdager at jeg plutselig er ganske dårlig. Den sprudlende damen som satt der ved middagen kvelden før er plutselig redusert til ei gammel, skakk og skrøpelig kjærring på sånn ca 90 år. Det er nå jeg gjerne får ekstra mye oppmerksomhet, men det er også nå jeg takler det dårligst. Jeg vil helst bare være i fred men prøver å ha forståelse for at andre må få reagere på min sykdom, som nå er veldig synlig, på sin egen måte.Det er da det er fint å høre fra en av Høvdingens kollegaer som hadde krampe i rompeballen i flyet hjemover. “Ler.” Da var vi flere om å ha smerter. Jeg lo godt da han fortalte meg det på vei ut av flyet. Det er glede i de små tingene, sier nå jeg. ;)

Det blir nok ikke så mye fart i prosjektene mine denne uken. Men jeg har noen innlegg på lager så helt stille her hos meg blir det nok ikke. Men jeg skal kose meg med å besøke bloggene deres. Bilder fra Edinburgh turen kommer når jeg får lokalisert kameraet. Jeg mistenker nemlig at det ligger i Høvdingens jakkelomme. Jakken…. ja den henger nok på kontoret hans i dag.

Ha en nydelig uke.

Klem Eline.

5 kommentarer:

  1. Käraste Eline,det var tråkigt att läsa att du inte mår bra,,,
    ,,,jag skulle också vilja "avlysa dagen" och gå tillbaka till sängen,men i mitt fall beror det bara på lathet,för att slippa skolan,ha,hahaha!!!

    Tänk att du har varit i Edinburgh!!!
    Väntar med spänning på bilder därifrån,,,men tills dess får du "ta hand" om dig!!!

    Du finns i mina tankar och böner...
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  2. Godt å høre at du fikk være deg selv for noen dager med stiletter og alt.....eller normal som du sier her:-D masse god bedring snupp <3

    SvarSlett
  3. Høres kjempekoselig ut med en helgetur. Så flott at du hadde noen gode dager der.
    Men det er veldig kjedelig at du må "betale" for de dagene nå.
    Håper du blir raskt bedre igjen.
    Ønsker deg god bedring og en god dag (i senga ??)

    SvarSlett
  4. Så leit at du blir så slått ut av noe som i utgangspunktet er så hyggelig. Ønsker deg gooood bedring. Gleder meg til å se bilder fra Edinburgh. Jeg har vært der en gang for lenge siden på korpstur da jeg var 11 år. Flott borg og pen park husker jeg godt.

    SvarSlett
  5. "Late som" fungerer en stund. Da koser vi oss! Dessverre kommer ofte den sure svie etterpå, særlig om en holder på litt lengre enn det fornuften sier. God bedring!

    SvarSlett