10 september 2012

Take the train to Hilton.

IMG_0764

I Budapest kom jeg over disse skiltene. Første gang jeg har sett at de skilter veien til et Hilton Hotell på denne måten. Jeg bare måtte ta bilder, da jeg syntes dette var ganske morsomt. Ta toget til Hilton. ;) Budapest var en flott by å feriere i og dit reiser jeg gjerne igjen.

Etter en deilig men slitsom tur til Gøteborg kom vi hjem med litt mer i shopping posen enn først anntatt. Høvdingen gjorde en liten, stor shopping. Vi skal selge en “gammel” ting å få opp en ny. ;) Moro.

IMG_0763

Det blir bare en helt liten oppdatering fra meg her i dag. Kroppen min er ikke fornøyd med meg etter helgens tur så jeg må hvile. Senere skal jeg lage “mors hjemmelagede kjøttkaker”. Noe jeg alltid lager fra bunnen av og alle spiser som gale av. ;) Selv min mor som kommer til meg for hjemmelagede kjøttkaker og ikke omvendt. Noen spesialiteter må jeg også ha.

Ha en fin mandag dere.

Klem Eline.

9 kommentarer:

  1. Ha ha - slik skilting har jeg ikke sett før. Offisiell skilting til et hotell!!! Den rareste skiltingen jeg har sett var i Tyskland på flere P-hus. Ved siden av handicap skiltingen, var det også funnet plass til dame parkering. Litt diskriminerende, men samtidig var det jo de beste plassene. Selv tror jeg at jeg kjører lastebil når jeg skal parkere stasjonsvogna, så hadde jeg bodd der, ville jeg nok tatt plassen diskriminerende eller ei. Gjerne dele kjøttkake oppskrift :-)

    SvarSlett
  2. Nå ble jeg jo nysjerrig på hva shoppingen besto i, så da får vi nok komme på besøk om ikke lenge. Vel, vi får jo se om det er noe ledige helger framover. Har jammen begynt å tenke på jul jeg. :-) Og det er jo fordi jeg husker hvor travelt det blir, og hvor sliten jeg blir. Hva kan jeg gjøre for at det ikke skal bli så galt?

    Håper formen blir bedre av litt avslapning, og at du faktisk klarer å være rolig. :-)

    Jeg har vært bittelitt i aktivitet i dag, og det hadde jeg ikke regnet med, da gårsdagen ikke var noe særlig. Sånn kan man også bli overrasket!

    SvarSlett
  3. Ja, hvem vet? Kanskje neste generasjon trygler om falske mursteiner, men at da er bare min nye peis- look tilgjengelig? ;) Nå er det iallefall ikke lenger noen i min familie som har varmtvannsberederen på pynt. For å bygge den inn i et skap adopterte alle. Både svigermor og en tante har også ulikt mønster på hver side av salong- putene. :)
    Så ja, mulig det blir noen copy- cat peiser etterhvert. Hehe
    Og... om det enn er litt frustrerende der og da... man må jo bare se humoren i denne "kulturkollisjonen". :)
    (Ja, ellers så kommer man jo ingen vei! ;))

    Artig skilting ja! :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Hjemmelaga kjøttkaker er jo godt, stort sett.
    Kommer selvsagt litt ann på hvem som lager dei og oppskrifta.
    Men det er jo litt jobb, ikke minst når det gjelder steking til mange.
    Godt at du kunne slappe av litt først.
    Ønsker deg ei god natt og en flott dag i morgen :)

    SvarSlett
  5. Takk for nydelig middag.Kjempegode kjøttkaker gleder meg til den jeg har her.Jeg er så glad for at du er min datter og at vi nå bor her.

    SvarSlett
  6. Herlig! Et skikkelig blinkskudd :)

    Så koselig med kjærestehelg - det er gull verdt! Fint å ha tid til hverandre og bare kose seg..

    Herlige bilder også fra eget budoar :) Lekkert lekkert - og jeg bare elsker fjærputene..Må nok titte innom ebay..

    Du får ta vare på deg selv og hvile godt etter helgen.

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  7. Har ni varit i Göteborg!!!
    Tänk om vi hade haft tid att träffats,Eline,,,vi har ju inte sååå,långt dit...
    Men ni var ju på "tu man hand" och det behöver man ibland!!!

    Fina bilder på budoaren,fjäder-kuddarna är "kjempefina"!!!
    Nu får du vila upp dig och ha det så skönt efter helgen!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  8. HALLO SKJØNNE ELINE:)
    HERLIGT MED TUR ...MEN DET TAR PÅ JA:)
    HERLIGE SKILT!
    Å HJEMME LAGDE KJØTTKAKER NAMMMMMM:))
    FIN DAG TIL DEG !
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  9. Vet du, jeg har aldri laget hjemmelaget kjøttkaker.....shame on me...hehe, men nå er ikke jeg noe glad i å lage mat heller da:-D satser på at jeg engang får smake på dine.....
    Ha en strålende dag:-D

    SvarSlett