27 september 2012

Sommerpakke fra Kid Interiør.

IMG_2149

God morgen dere.

Her er hele sommerpakken som jeg fikk fra Kid Interiør. Kjempe gøy å vinne en slik flott gave. Oppi den fine kurven var det mye spennende.

IMG_2150

Lyslykten viste jeg dere i går. Jeg syntes ikke den så noe særlig spesiell ut, men da jeg fikk tent lyset i ble den helt nydelig. Den var egentlig litt ulv i fåreklær. Hi hi.

IMG_2151

I pakken var det lyslykt, to lys. Et stort og et lite. En pakke hvite servietter med røde stjerner på. Et deilig mykt fleecepledd. To helt fantastisk deilige store badehåndklær og en stor og fin kurv.

IMG_2155

Virkelig moro å ha vunnet en så fin gave. Kid Interiør har jo mye fint og jeg er stadig innom de for å se om de har fått noe nytt og spennende. Jeg titter innom nettsidene hvis jeg er på jakt etter noe spesielt, men de har jo fått seg blogg også. Stilig. Bloggen finner du her: Kid Blogg Nettsiden finner du her. Kid.no Nå har de forresten mye salg for jeg fikk en Epost om det i dag.

IMG_2160

Ellers så er det ikke så mye som skjer her hos meg. Jeg ligger til lading, men da kan jeg kose meg med å surfe blogger. Vaskemaskinen durer og går for produksjonen av skittentøy stopper ikke opp selv om mor i huset må lades. Heldigvis har vi en stor tørketrommel som bruker et minimum med strøm, det er bra for det er mye som skal tørkes etterhvert.

Nå er det en skoledag igjen så har barna høstferie, det gleder de seg veldig til. Vi har ikke de største planene men litt småturer blir det. Har dere planer i høstferien?

Ønsker dere alle en flott dag.

Klem Eline. ;)

11 kommentarer:

  1. Så koselig :D Mye fint :)

    Ha en fin torsdag :)

    SvarSlett
  2. Oi, så mye fint:)

    Høstferien ja........Jobb, jobbe, jobbe og jobbe...heeeele uka:(

    Ha en flotters dag:)

    SvarSlett
  3. Koselig med en overaskende gave! Jeg lurer på hvor i all verden dere har et sånt hjørne hjemme? Ikke det at det er noe spesielt med hjørnet altså, men jeg skjønner ikke hvor det er. (Litt internt dette altså, men jeg burde jo kjent meg igjen!)

    Håper formen blir bedre, slik at du orker litt aktivitet i høstferien. Jeg er litt nede for telling selv, og antakelig blir det ikke bedre av å reise til Bø i helgen. Men, jeg har tenkt å gjennomføre, for det er så koselig. :-)

    SvarSlett
  4. Hallo søte Eline:)
    Gratulerer så heldig du var!
    lyktene var knall fin med lys i!
    ønsker deg god bedring!
    klem fra Eli:)

    SvarSlett
  5. Hei høpp!

    Å så gøy!!Jeg også elsker å vinne:)

    Så mye fint du fikk,og den lykten så
    jo bare super koselig ut.

    Ligger hos til lading og surfer rundt i
    blogglandia,prøver å bli kvitt en bihulebetennelse

    Grip dagen!

    Klem Linda

    SvarSlett
  6. Så gøy at du vant! Og så flotte ting! Jeg elsker slike lykter... de flotte mønstrene lyset spres i rundt lykten, og stemningen det gir. :)

    Du kan gjerne få litt morgensovehjerte fra meg!!!! ;) Skulle så gjerne vært litt mer morgenfrisk! Satser sterkt på at jeg vil bli en morgenfugl på mine eldre dager... slik min mor "trøster meg" med at folk gjerne blir. Men enn så lenge "stjeler jeg til meg" de morgentimene jeg klarer, til stor irritasjon for mine omgivelser. Men man skal jo ikke være perfekt! ;)

    Klem

    SvarSlett
  7. Ja,man kan bara GRATULERA dig till sådana fina gåvor,Eline!!!
    Roligt att du vann och Tack för att vi fick ta del av detta,,,delad glädje är ju dubbel glädje,säger jag avundsjukt,Ha,hahahaha!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  8. Så gøy å vinne slike pakker da! Og den lykta var jo bare nydelig med lys i!

    Ha en finfin kveld. Klemmer fra Lottemora

    SvarSlett
  9. Så hyggelig at du likte premien :)
    Helt enig i at lykta er superfin!

    Er det ok for deg om vi viser bildene dine på Kid sin facebookside, evt også på bloggen vår?

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann. ;)
      Det er helt i orden det. Bare koselig om dere viser bildene. Jeg syntes det var veldig moro å være en av de 5 heldige som ble trukket ut.
      Hilsen Eline. ;)

      Slett
  10. Så morro å se alt det flotte du var så heldig å vinne D:)
    Nå har jeg også fått gavekortet mitt, så da blir d å gå amok på neste shoppingbesøk hos Kid:)

    SvarSlett